• Hello darlings,

    Ik wilde even aan mijn oude lezers melden dat het manuscript voor 'Sold' niet geaccepteerd is door de uitgeverij waar ik naartoe gestapt ben. Van een andere moet ik nog horen, maar ik verwacht hetzelfde. Eerlijk gezegd ben ik daar alleen maar blij om, want tijdens het schrijven besefte ik me dat ik veel te gefocust ben (geweest) om aan een genre te houden en niet de liefdevolle details waar ik me normaal gesproken graag op focus. De kleine dingetjes die een verhaal mooi rond kunnen maken, of een bepaalde emotie bij bepaalde gebeurtenissen kunnen opwekken. Ik heb nu besloten om ook een tijdje in een andere richting te schrijven en gewoon kijken wat daar van komt, zonder me eerst te focussen op het eind terwijl de helft nauwelijks bereikt is. Heerlijke vrijheid om een nieuw inzicht met schrijven te krijgen! (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    aan de ene kant wel jammer dat het is afgewezen maar toch fijn dat je die richting van schrijven ontdekt hebt. veel succes nog met schrijven (;


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Persoonlijk zou ik het verschrikkelijk vinden als me zoiets gebeurde, maar ik vind 't heel goed van jou dat je er juist uitgeleerd hebt en een nieuw inzicht voor het schrijven hebt gekregen, super! En dan, de volgende keer als je iets naar ze stuurt met deze ingeving, nemen ze 't vast en zeker wel aan, good luck! =D


    “Love is a contradiction.”

    Chicklit schreef:
    Persoonlijk zou ik het verschrikkelijk vinden als me zoiets gebeurde, maar ik vind 't heel goed van jou dat je er juist uitgeleerd hebt en een nieuw inzicht voor het schrijven hebt gekregen, super! En dan, de volgende keer als je iets naar ze stuurt met deze ingeving, nemen ze 't vast en zeker wel aan, good luck! =D


    Eerlijk gezegd ... Het begon mijn leven zó over te nemen om het maar voor elkaar te krijgen, dat ik het te ver geforceerd heb. Mijn ervaring met een goed verhaal neer te zetten (niet arrogant bedoelt) is om het juist niet te forceren maar te laten gaan. Natuurlijk prikte het wel even zuur, omdat ik zoveel dagen en nachten (maandenlang) bezig ben geweest ermee, maar ik vond het niet eens fijn meer om aan te schrijven, dus was het eigenlijk gewoon wachten op de verlossing ervan. En dan gaat het natuurlijk niet werken. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.