• Ik slik al bijna twee jaar de pil, niet omdat ik seksueel actief ben of zo (wat ik dus niet ben, oké, tmi), maar omdat altijd last had van mijn menstruatie.
    Met mijn laatste strip zou ik komende zondag klaar moeten zijn, maar ik verga nu al twee dagen van de buikpijn, op dezelfde plek als waar de pijn ook zit als ik dus ongesteld ben, en ik ben vannacht van kwart over 5 tot kwart voor 6 wakker geweest vanwege een bloedneus, dat is bij mij ook altijd een teken dat ik ongesteld wordt. Weet iemand hoe dat kan? Want normaal heb ik er met de pil tussentijds helemaal geen last van.
    Ik ga donderdag op kamp, dan wil ik er wel zeker van zijn dat ik goed zit.:'D


    everything, in time

    Sorry, ik neem de pil niet.
    Vraag het anders eens aan je mama? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Zo onsmakelijk vind ik hem niet, maar oke. Uuhm ik zou het toch aan je moeder vragen, want ik heb er geen ervaring mee :W
    Je moeder zal toch het meeste ervan afweten en kan je dus het beste helpen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb de titel meerdere keren moeten overlezen, omdat ik hem niet snapte :'D
    Maar ik slik de pil niet, dus hier kan ik je niet mee helpen, entschuldigung.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik denk dat het niet aan de pil ligt, want de pil zorgt ook voor minder hevige menstruatie (:

    Jamess schreef:
    Zo onsmakelijk vind ik hem niet, maar oke. Uuhm ik zou het toch aan je moeder vragen, want ik heb er geen ervaring mee :W
    Je moeder zal toch het meeste ervan afweten en kan je dus het beste helpen.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik zou het niet meer worden met de pil, maar laatst was ik het drie weken. Dus ik zou de pil niet vertrouwen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik slik zelf de pil niet dus ik zou het niet weten eigenlijk.
    je huisarts even bellen? :x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Misschien krijg je een bloeding? Dat staat in de bijsluiter dat je daar tussendoor kans op kan krijgen. Normaal gezien krijg je dat alleen de eerste maanden, maar misschien kan het later ook wel..

    Wacht het even af en als je het echt raar blijft vinden, vertel het dan aan je ouders/huisarst. (:


    Let the Night embrace you

    Suicune schreef:
    Misschien krijg je een bloeding? Dat staat in de bijsluiter dat je daar tussendoor kans op kan krijgen. Normaal gezien krijg je dat alleen de eerste maanden, maar misschien kan het later ook wel..

    Wacht het even af en als je het echt raar blijft vinden, vertel het dan aan je ouders/huisarst. (:


    Hmm, ik zou het eerder ook niet weten, maar dat zou wel eens kunnen...
    & ook als je de pil te lang doorneemt (zodat je niet menstrueert) kan je zo'n bloeding krijgen, denk ik...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Heb je meteen nog een reden om de dokter te bellen (:

    Soms kan het ook komen door vermoeidheid. Ben je toevallig moe of heb je hard gewerkt? Want dan reageert je lichaam vaak ook wat anders en kan je misschien ongesteld worden.
    Heb je 'm verder wel telkens op hetzelfde tijdstip genomen en stop je wel om de drie - of verschilt dat per pil? - weken voor een stopweek waarin je ongesteld wordt?
    Het kan ook dat je 'm al zo lang gebruikt dat die hormonen die erin zitten niet meer genoeg zijn om het goed te laten werken en misschien heb je dan een zwaardere pil nodig.

    In elk geval, denk ik dat het gewoon een bloeding tussendoor is of die te vroeg begint en het niet echt kwaad kan. Maar als je toch wat meer zekerheid wil, zou ik als ik jou was even naar de huisarts gaan. Beter dat je daar komt en er niks is, dan dat er wel wat is. Succes en veel plezier op kamp!


    “Love is a contradiction.”

    Crystalflame schreef:
    Sorry, ik neem de pil niet.
    Vraag het anders eens aan je mama? (krul)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als ik dan buikpijn krijg dan weet ik dat ik het niet ga reden met de pil ^^.
    Ik ga Bijvoorbeeld volgende week maandag op kamp en dat is precies de week waar ik stop met de pil en doorslikken is geen optie bij mij dus eerder stoppen .
    Misschien het aan je huisarst vragen ?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik weet het niet, sorry ):
    De pil is gewoon kut. Ik was vorige strip één week vergeten, ik was de strip kwijt ><, en toen werd ik gewoon veel te vroeg ongesteld en het was niet normaal veel. Ik had de hele week buikpijn en ik kon niet meer normaal slapen zonder helemaal krom te liggen.

    PIL = KUT


    Destroy what destroys you.

    Dilemma schreef:
    Ik weet het niet, sorry ):
    De pil is gewoon kut. Ik was vorige strip één week vergeten, ik was de strip kwijt ><, en toen werd ik gewoon veel te vroeg ongesteld en het was niet normaal veel. Ik had de hele week buikpijn en ik kon niet meer normaal slapen zonder helemaal krom te liggen.

    PIL = KUT


    de pil is inderdaad kut
    ik heb 2 soorten geprobeerd
    en altijd krijg ik buikpijn de eerste dag dat ik dan weer ongesteld moet worden. dacht eerst dat het aan de ene pil lag, maar met die andere heb ik dat ook

    en ik moet nog steeds 1 strip opmaken :Y)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 14:29 ]