• Ik slik al bijna twee jaar de pil, niet omdat ik seksueel actief ben of zo (wat ik dus niet ben, oké, tmi), maar omdat altijd last had van mijn menstruatie.
    Met mijn laatste strip zou ik komende zondag klaar moeten zijn, maar ik verga nu al twee dagen van de buikpijn, op dezelfde plek als waar de pijn ook zit als ik dus ongesteld ben, en ik ben vannacht van kwart over 5 tot kwart voor 6 wakker geweest vanwege een bloedneus, dat is bij mij ook altijd een teken dat ik ongesteld wordt. Weet iemand hoe dat kan? Want normaal heb ik er met de pil tussentijds helemaal geen last van.
    Ik ga donderdag op kamp, dan wil ik er wel zeker van zijn dat ik goed zit.:'D


    everything, in time

    Sorry, ik neem de pil niet.
    Vraag het anders eens aan je mama? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Zo onsmakelijk vind ik hem niet, maar oke. Uuhm ik zou het toch aan je moeder vragen, want ik heb er geen ervaring mee :W
    Je moeder zal toch het meeste ervan afweten en kan je dus het beste helpen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb de titel meerdere keren moeten overlezen, omdat ik hem niet snapte :'D
    Maar ik slik de pil niet, dus hier kan ik je niet mee helpen, entschuldigung.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik denk dat het niet aan de pil ligt, want de pil zorgt ook voor minder hevige menstruatie (:

    Jamess schreef:
    Zo onsmakelijk vind ik hem niet, maar oke. Uuhm ik zou het toch aan je moeder vragen, want ik heb er geen ervaring mee :W
    Je moeder zal toch het meeste ervan afweten en kan je dus het beste helpen.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik zou het niet meer worden met de pil, maar laatst was ik het drie weken. Dus ik zou de pil niet vertrouwen