• Ik had een paar maand geleden een oud Q account van me terug gevonden, en ik was de gastenboek reacties aan het lezen. Daar had ik dus ontdekt dat ik een meisje had wijsgemaakt (ook iemand op Q) dat ik in Loitsche woonden, dat ik van België naar Loitsche was verhuisd toen ik 5 jaar was. En ik was toen heel grote Tokio Hotel fan, nu nog steeds maar ik laat het niet meer merken, en dat meisje was ook Tokio Hotel fan maar ik snap niet dat ze niet eens doorhad dat ik aan het liegen was. En ik vond het wel grappig om terug te lezen (:
    Hebben jullie ooit een oud profiel van jezelf teruggevonden (eender wat: myspace, netlog,..) en dingen ontdekt waarvan je het eigenlijk al vergeten was


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    ATL schreef:
    Hahahaha oké die is wel goed, sommige mensen zijn wat dat aangaat echt dom. Maar nee nooit gedaan.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ATL schreef:
    Hahahaha oké die is wel goed, sommige mensen zijn wat dat aangaat echt dom. Maar nee nooit gedaan.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ATL schreef:
    Hahahaha oké die is wel goed, sommige mensen zijn wat dat aangaat echt dom. Maar nee nooit gedaan.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb ook en oud account op Q, valse naam & valse leeftijd (:
    Ik was geen fan van TH, maar ik deed van wel. :P


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander