• Ik had een paar maand geleden een oud Q account van me terug gevonden, en ik was de gastenboek reacties aan het lezen. Daar had ik dus ontdekt dat ik een meisje had wijsgemaakt (ook iemand op Q) dat ik in Loitsche woonden, dat ik van België naar Loitsche was verhuisd toen ik 5 jaar was. En ik was toen heel grote Tokio Hotel fan, nu nog steeds maar ik laat het niet meer merken, en dat meisje was ook Tokio Hotel fan maar ik snap niet dat ze niet eens doorhad dat ik aan het liegen was. En ik vond het wel grappig om terug te lezen (:
    Hebben jullie ooit een oud profiel van jezelf teruggevonden (eender wat: myspace, netlog,..) en dingen ontdekt waarvan je het eigenlijk al vergeten was

"I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

ATL schreef:
    (...)
    Hahaha zo was ik vroeger ook hoor. :X
    Maar in je fb van nu komt je gezicht me ook heel bekend voor.

Ik ken 'Decoy' (een oude username) ergens van, hahah. Oh, dit is eng

Incarcerous schreef:
    (...)

Ik ken 'Decoy' (een oude username) ergens van, hahah. Oh, dit is eng

Had jij vroeger een foto in je fb met zo'n blauw mutsje op? Want dan heb ik de juiste persoon voor me.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

ATL schreef:
    (...)
    Had jij vroeger een foto in je fb met zo'n blauw mutsje op? Want dan heb ik de juiste persoon voor me.

Goh, dat zou kunnen.. Maar je naam komt me ook bekend voor, ik vind dit echt frustrerend haha

Incarcerous schreef:
    (...)

Goh, dat zou kunnen.. Maar je naam komt me ook bekend voor, ik vind dit echt frustrerend haha

Hahahaha volgens mij was jij dat wel, maar ik ben nu ook niet zeker meer ;o Haha ik vind dit ook frustrerend!

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

ATL schreef:
    (...)
    Hahahaha volgens mij was jij dat wel, maar ik ben nu ook niet zeker meer ;o Haha ik vind dit ook frustrerend!
    7

Maar ik ken je naam en je oude username echt van ergens, dus ik denk dat we gewoon een tijdje (met mijn vorig account, want dit is een nieuw) hebben gepraat ofzo..

Incarcerous schreef:
    (...)7

Maar ik ken je naam en je oude username echt van ergens, dus ik denk dat we gewoon een tijdje (met mijn vorig account, want dit is een nieuw) hebben gepraat ofzo..

Ja denk ik ook, maar volgens mij ben ik ook best vaak op je profiel geweest dan, want je naam en je gezicht komt precies overeen met wie ik me herinner, maar ik denk toch dat ik ernaast zit.

ATL schreef:
    (...)
    Ja denk ik ook, maar volgens mij ben ik ook best vaak op je profiel geweest dan, want je naam en je gezicht komt precies overeen met wie ik me herinner, maar ik denk toch dat ik ernaast zit.

Je hebt geen foto's in je fb, dus aan je gezicht kan ik je niet herkennen haha ^-^

Incarcerous schreef:
    (...)

Je hebt geen foto's in je fb, dus aan je gezicht kan ik je niet herkennen haha ^-^

Hahaha klopt, maar ik ben enorm veranderd de afgelopen jaren eerst bruin haar, toen zwart met roze en nu weer blond, m'n eigen haarkleur dus.

ATL schreef:
    (...)
    Hahaha klopt, maar ik ben enorm veranderd de afgelopen jaren eerst bruin haar, toen zwart met roze en nu weer blond, m'n eigen haarkleur dus.

Ik probeer je echt te herinneren.. haha

Incarcerous schreef:
    (...)

Ik probeer je echt te herinneren.. haha

Hahaha ik kijk morgen wel even of ik anders een foto van vroeger kan vinden, nu ga ik eerst even slapen :Y)

ATL schreef:
    (...)
    Hahaha ik kijk morgen wel even of ik anders een foto van vroeger kan vinden, nu ga ik eerst even slapen :Y)

Ghihi, okey. Slaapwel!(flower)

Hmm, mijn oud habbo account... XD ik had zo massas veel vrienden & meubies... en ik kwam die vrienden terug tegen, dat was echt wel efkes, wow tof!

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

LOL ik ken iemand hier op Q die hetzelfde had gehad, was dat toevallig toen iets van MuzikFan, de nu BillVerstand, misschien dat het een van haar andere namen was. :'D

Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

Lol, nee... Niet dat ik weet :')

Olive

Levitate schreef:
    LOL ik ken iemand hier op Q die hetzelfde had gehad, was dat toevallig toen iets van MuzikFan, de nu BillVerstand, misschien dat het een van haar andere namen was. :'D

I have no idea C: