• Want ik ben benieuwd, somehow. *zet voeten op tafel*
    Ik droomde dat ik om 5uur 's nachts nog steeds op de laptop zat, en heel mijn kamer onder de cheetos zat en toen kwam mijn moeder binnen met een heel zachte, lieve stem "Zeg, schat, wanneer ga je naar bed?" "GA WEG JIJ VUILE HOER". Nu jullie. (krul)


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    xIbrahim schreef:
    (...)

    Ik ook, er kwam ook zo'n bitch in bij mij

    Bij mij waren we plots beste vrienden, terwijl ik toch echt geen fan van hem ben (cat)


    “Love is a contradiction.”

    Atropos schreef:
    Niets(cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik droomde dat ik dit weekend samen met mijn vriend en zijn ouders naar Zaandam ging en daar met allemaal kleine rotkinderen op een camping zat :'D
    Nou is het wel zo dat ik komend weekend met mijn vriend en zijn ouders naar een camping in Zaandam ga, maar ik heb geen idee hoe of wat.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Geen idee. Ik werd wakker in de kelder, somehow.

    Atropos schreef:
    Niets(cat)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik droomde dat ik ruzie had met mijn broer en dat Voldemort opeens naast men bed stond en me vermoorde.
    Toen schrok ik wakker en gelukkig stond hij er niet :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Deze ochtend wist ik het nog, maar ik ben het ondertussen al kwijt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat er een bowling bal in mijn kussen zat.
    Dus toen haalde ik heel mijn kussen binneste buiten en toen kwam mijn ma : wat ben je aan het doen? Ik: Bowling bal uit mijn kussen aan het halen

    Ik droomde over dat ik op het baby'tje van Beyonce moest passen, en ik die later aan Rihanna gaf. Toen begon mijn vriendin te juichen en werd ik wakker. Really weird..


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    Ik droomde vannacht dat Big Time Rush een houseparty hield en iedereen in de buurt was uitgenodigd. Mijn vriendin en ik hoorden dat nieuws als eerste en kwamen als eerste bij dat huis aan en James gaf ons toen een rondleiding. Dat huis was best klein en op sommige plekken zelfs onafgewerkt. Iets wat je niet zou verwachten voor een bekende groep. :'D

    Echt raar eigenlijk, want ik heb niet eens iets speciaals met BTR.


    Let the Night embrace you

    Fa2... euhm geen idee...

    Waarom vergeet ik dat soort dingen altijd? (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik weet niet meer wat, maar wel dat het heeel vaag was.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    over een soort stad/bos iets... en de wezentjes die daar woonde waren van ie wuppie achtige pluizenbollen!
    en ik, als een klein meisje van een jaar of 6 kwam daar dus terecht en werd bevriend enzo...
    en de wereld zag er ongeveer uit als die van Avatar.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Iets heeeeeeel raars!
    Ik zat op een soort zwevend eiland, en je kon er gewoon vanaf vallen. Er was zo'n man die de baas was van het eiland en ik zat daar met allemaal andere mensen. Om de 5 maanden moest er iemand bij die baas komen en dan kwam je nooit meer terug ofzo. Dus je wist eigenlijk dat als jouw naam geroepen werd dat je niet meer terug zou komen. Dus toen werd mijn naam geroepen en moest ik naar die vent. En zo'n indiaans meisje die ook op dat eiland zat zei tegen me: ''ze hebben mijn baby vermoord, je komt nooit meer terug.'' En toen werd ik wakker :(

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 21:03 ]


    Here & Now