• Want ik ben benieuwd, somehow. *zet voeten op tafel*
    Ik droomde dat ik om 5uur 's nachts nog steeds op de laptop zat, en heel mijn kamer onder de cheetos zat en toen kwam mijn moeder binnen met een heel zachte, lieve stem "Zeg, schat, wanneer ga je naar bed?" "GA WEG JIJ VUILE HOER". Nu jullie. (krul)


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    ik had gedroomd dat ik bij de FBI zat...
    alleen ik was een man:| het was allemaal zo levensecht.
    en toen ik bijna vermoord werd door de moordenaar zij ik dat ik zin had in een cheeseburger, en die gaf ze me toen:Y)

    en ik meen dat ik dit ECHT gedroomd hebt


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Hmm. Can't remember :c


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik droomde dat ik met Michael Jackson praatte ^^
    Het was zo echt dat ik zwaar teleurgesteld was toen ik wakker werd :P


    There is freedom in the dark.

    Ik had seks met Wiegert!(creep) in de sneeuw :|


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik heb weleens gedroomd dat ik op een kameel van een waterglijbaan afging... Toen was ik drie : )


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Weet ik niet meer.
    Gisternacht droomde ik dat ik hand-in-hand liep met een jongen die bij me in klas zat in het lager en plots kuste hij me (cat)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 21:06 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Haha je droom klinkt als de waarheid in mijn ogen, want gister zat ik om half 5 nog op de pc en m'n moeder flipte.

    Ik droomde dat ik met mijn chrush bij Lingo stond, en dat die vrouw van Lingo aan mij vroeg: Kunt u 1 woord gebruiken om uw partner te omschrijven?

    en toen antwoordde ik: ehh... sex.

    en verder wist ik het niet meer, echt heel dom. x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik weet het niet meer. Het was iets héél raars D;


    Destroy what destroys you.

    Wacht... Nee dat was het niet. Laat aarik weet niet meer :'D

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 11:07 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I lol'd :'D


    Olive

    ik weet het niet meer. D:


    Life is a beautiful struggle

    Iets over soep en dat verdelen onder mensen.


    I am an idiot, I move.

    Okeei, ik droomde dat ik ergens in een huisje in de middle-of-no-where zat. Ik had de hele tijd ruzie met mijn moeder. We waren op een plek geweest en we konden niet verder. En ik zei: 'ER LOOPT EEN WEG PARALLEL AAN' Maar ze wilde me niet geloven. Toen waren we terug, en ik wist het gewoon zeker. Dus ik ging op onderzoek uit met een vriend. en toen raakten we verdwaald. Toen zijn we in een huisje gaan zitten de we toevallig tegen kwamen. Het stond hoog op een heuvel en 2 meten naast ons waren ze bomen aan het kappen. Toen werden we ontdekt en zijn we keihard weggerend. Toen kwam ik in een klem met mijn voet, en toen was mijn voet er af.. Okeei, ik heb gewoon echt heel erg raar gedroomd. Laten we het daar op houden x'd.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Een droomloze nacht gehad..


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Ik droomde dat ik in de hongerspelen beland was.


    "Ignite, my love. Ignite."