• Heyy iedereen :)

    ik mag van mijn moeder eindelijk een piercing in mijn oor (zo'n helix) :D, maar nou mijn vraag: weet iemand hoe duur dat is enzo, en weet iemand misschien ook een adres waar je dat kan laten doen? ik weet niet of jullie hier wat aan hebben maar ik woon dicht bij oldenzaal dus het liefst daar een beetje in de buurt (en als je oldenzaal niet kent provincie overijssel :) ) misschien een beetje een domme vraag:$ maar antwoord zou wel fijn zijn :)

    Xx(K)


    ik ga het maken, puur omdat jij zei dat ik dat niet kon

    ghehe, sorry ik woon niet in Nederland dusja (":


    And in that moment, we were infinite.

    Labyrinthine schreef:
    ghehe, sorry ik woon niet in Nederland dusja (":


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb er eentje en die kostte rond de 40/50 euro. Ik heb hem laten steken in Choice, maar dat ken je volgens mij niet. (België)
    Wel goed opletten dat ze hem piercen en niet schieten.


    Let the Night embrace you

    De mijne kostte 35 euro en zoals er boven mij wordt gezegd ga naar iemand die ze piercen en niet schieten. I heb hem in LuckyYouTattoo laten doen in Lokeren , maar dat is in België Oost-Vlaanderen dus jaa...


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Ik heb hem laten zetten in roermond


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ben naar zutphen geweest voor mijn neuspiercing, bij galaxy,maar ik heb nog even voor je ge googled, en er zitten er wel een paar in oldenzaal zelf, dus je kan ook even daar rond vragen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    TWENTE 4 LAIF BITCHIES
    OT: Geen idee


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Meestal is het 40/50 euro. En in Enschede heb je Down 4 Life, die schijnen goed te zijn. Misschien moet je even googelen naar 'piercing oldenzaal' ofzo? Want er zit wel een goede shop in Oldenzaal onder een ijssalon x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jesssie schreef:
    Meestal is het 40/50 euro. En in Enschede heb je Down 4 Life, die schijnen goed te zijn. Misschien moet je even googelen naar 'piercing oldenzaal' ofzo? Want er zit wel een goede shop in Oldenzaal onder een ijssalon x'D


    True, alleen weet ik niet of die Oldenzaal goed is, want ik laat geen piercings zetten

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 15:45 ]

    Ik heb er 40 euro voor betaald geloof ik. (:


    Bad decisions make good stories.

    Wat is het verschil tussen schieten en piercen?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Wat is het verschil tussen schieten en piercen?

    Oorbellen schiet je, met zo'n apparaatje en dan klik, zit je oorbel erin.
    Piercen gebeurd met een naald, die gaat door je huid en daarna krijg je er een sieraad in.
    Piercen is ook een stuk beter voor je dan schieten.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 17:30 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jesssie schreef:
    (...)
    Oorbellen schiet je, met zo'n apparaatje en dan klik, zit je oorbel erin.
    Piercen gebeurd met een naald, die gaat door je huid en daarna krijg je er een sieraad in.
    Piercen is ook een stuk beter voor je dan schieten.

    Sowieso niet laten schieten met kraakbeen:]

    Snakebite in Almelo weet ik, Piercing Pro in Enschede (heb ik een gat door m'n tragus laten prikken).


    No growth of the heart is ever a waste

    Suicune schreef:
    Ik heb er eentje en die kostte rond de 40/50 euro. Ik heb hem laten steken in Choice, maar dat ken je volgens mij niet. (België)
    Wel goed opletten dat ze hem piercen en niet schieten.

    Ik heb mijne 2 keer laten schieten (omdat ik hem telkens dicht liet groeien, nu heb ik hem ook niet meer) en dat ging prima. En het kosste maar 6 euro.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn beste vriendin heeft er een, maar zelf heb ik er geen verstand van.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.