• Ik heb een stuk of 10 abo's op stories die me erg leuk lijken. Momenteel heb ik helaas geen tijd om ze te lezen, maar ik heb een abo genomen zodat ik ze later kan lezen. Maar ik vind het echt erg vervelend dat ik zoveel mails krijg, telkens wanneer iemand een nieuw hoofdstuk heeft geupload (per dag ongeveer 5, maar ik check niet iedere dag mijn mailbox dus dat loopt hoog op).

    Dus mijn suggestie: Is het mogelijk om bij instellingen de keuze te geven of je al dan niet mails wilt ontvangen wanneer een nieuw hoofdstuk is geschreven in één van je abo's?

    Ik heb geen idee of er andere users zijn die dat ook handig zouden vinden. Zo niet, laat dan maar vallen. ^^


    If we had not a soul, music would have created it.

    iets in favorieten zetten is er wel?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Lol waarom zou je dan een abo nemen? Neem dan een bladwijzer?

    Ja, dat idee had ik dus ook hé! Ik word een beetje gek van al die maitjes, maar ze zijn wel nodig, dus leef ik er maar mee...
    Maar ik vind het een hele mooie voorstel!


    Where there is a sea there are pirates...

    McTrusty schreef:
    Lol waarom zou je dan een abo nemen? Neem dan een bladwijzer?


    I love you Tim

    Het is wel fijn om een verhaal 'op te slaan' - zeg maar - zonder dat je mail krijgt, maar je hebt altijd de favorieten en de bladwijzer. En eigenlijk is de bladwijzer misschien wel het handigst, omdat je dan ook meteen weet waar je gebleven bent ^^
    Maar het is een mooi voorstel, maar misschien wat overbodig (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Bladwijzers vind ik eigenlijk minder prettig om te gebruiken. Maar het valt me nu pas op dat je ook iets in favorieten kan zetten o_o Dat is inderdaad een goede oplossing!

    Dus euhm... Dit topic mag gesloten worden, aangezien er al een oplossing bestaat. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    Bladwijzers vind ik eigenlijk minder prettig om te gebruiken. Maar het valt me nu pas op dat je ook iets in favorieten kan zetten o_o Dat is inderdaad een goede oplossing!

    Dus euhm... Dit topic mag gesloten worden, aangezien er al een oplossing bestaat. (:

    Eehm? Gesloten? I disagree. Ik vind het een mooi voorstel en ik wil liever wat meningen horen van moderators.

    + als je een abo neemt op een topic, wat doe je dan? (:
    Er zijn meerdere dingen waar je een melding voor krijgt in je email...


    Where there is a sea there are pirates...

    Daar heb je toch gewoon bladwijzers en favorieten voor?


    I am an idiot, I move.

    Ik vind het best een goed idee. Dat kunnen we dan ook gelijk doen voor abo's op topics. :'D
    En ja, er zijn dan wel favorieten, maar dat vind ik zo moeilijk om te gebruiken. :3


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'