• Ja Michael Jackson zou vandaag eigenlijk 53 jaar zijn geworden... maar toch is hij nog jarig vind ik. (:
    R.i.p MJ <3

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    They were never in fact homeless

    -post gewijzigd, daarom de mijne onnodig.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 20:06 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Uneventful schreef:
    (...)

    Doe maar, en who cares, als ik zin heb om zo te reageren doe ik het?

    Oh please. Grow tits. Wat je doet is respectloos. Ik kan ook hard reageren, maar ik doe het niet omdat ik mensen respecteer. K. Soms dan.

    Je bent niet stoer. Even dat je het weet. Met je dertien jaartjes ben je te cultuurbarbaars om ook maar je bek open te trekken over artiesten die je eigenlijk nooit gekend hebt, maar beweert dat je het wel kent. Met mijn negentien jaar mag ik met recht zeggen dat je bijdehand bezig bent en eens op Wikipedia moet gaan kijken wie de echte artiesten waren, en niet naar Big Time Rush kijken op Nickelodeon, denkend dat DAT artiesten zijn.

    I rest my case.

    EDIT: Ik pas mijn post niet aan, sorry. Die opmerking is nou eenmaal gemaakt. Pas als er een bemiddelaar tussenkomt weten kids van ophouden.
    (cat)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 20:08 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Haha, ja, dat had ik al gezien op michaeljackson.com ^^
    Ik voelde me toen best wel bad dat ik er zelf niet aan gedacht had, hihi :$


    There is freedom in the dark.

    BEARD schreef:
    (...)
    Oh please. Grow tits. Wat je doet is respectloos. Ik kan ook hard reageren, maar ik doe het niet omdat ik mensen respecteer. K. Soms dan.

    Je bent niet stoer. Even dat je het weet. Met je dertien jaartjes ben je te cultuurbarbaars om ook maar je bek open te trekken over artiesten die je eigenlijk nooit gekend hebt, maar beweert dat je het wel kent. Met mijn negentien jaar mag ik met recht zeggen dat je bijdehand bezig bent en eens op Wikipedia moet gaan kijken wie de echte artiesten waren, en niet naar Big Time Rush kijken op Nickelodeon, denkend dat DAT artiesten zijn.

    I rest my case.
    (cat)


    mijn post is gewijzigd omdat ik zelf weet dat ik fout bezig ben geweest? dus maak er aub geen problemen over, en als je gaat zeggen dat ik met mijn '13' jaar niet veel ken heb je het mis, je kent me niet eens.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    BEARD schreef:
    (...)

    EDIT: Ik pas mijn post niet aan, sorry. Die opmerking is nou eenmaal gemaakt. Pas als er een bemiddelaar tussenkomt weten kids van ophouden.
    (cat)


    DAT is dus niet waar, ik had hem eerder gewijzigd dan toen zij er tussen kwam.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Michael Jackson, the one and only.
    We miss you. <3


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Uneventful schreef:
    (...)

    DAT is dus niet waar, ik had hem eerder gewijzigd dan toen zij er tussen kwam.

    Reactie van c18 geplaatst om 20:05. Reactie gewijzigd om 20:06. Zal wel toeval zijn. Sorry dat ik uit m'n slof schiet, af en toe moet dat ook.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    PureObsessed schreef:
    May your soul rest in peace Micheal.


    Happy Birthday my Potter!

    BEARD schreef:
    (...)
    Reactie van c18 geplaatst om 20:05. Reactie gewijzigd om 20:06. Zal wel toeval zijn. Sorry dat ik uit m'n slof schiet, af en toe moet dat ook.

    Had haar reactie indeed gequote en er een mooi postje bij geschreven, maar toen ik op enter drukte, had zij de hare aangepast en besloot ik de mijne ook maar aan te passen :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Rust zacht, Michael...


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    BEARD schreef:
    (...)
    Reactie van c18 geplaatst om 20:05. Reactie gewijzigd om 20:06. Zal wel toeval zijn. Sorry dat ik uit m'n slof schiet, af en toe moet dat ook.


    Nou je had ook gelijk, was respectloos, en ik ga niets de schuld geven ofzo. Want er zijn ook mensen buiten mij die gevoelens hebben, alleen daar neem ik nooit rekening mee. Maar sorry btw.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    He lives forever in our hearts.


    Happy Birthday (:


    I was an angel living in the garden of evil