• Ik heb dus de laaste week gewoon geen honger en eet gewoon echt supersuper weinig terwijl ik dat echt nog nooit heb gehad.
    En ik krijg steeds Braakneigingen (om netjes te zijn).
    Ook als ik eten zie ga ik over mn nek -_-
    Netzoals vandaag het enigste wat ik op heb is een banaan en 2 glazen cola (en zo kan je zeg maar de rest van de week ook inbeelde)
    En ik voel me ook totaal niet ziek ofzo

    Hebben jullie dit ook gehad want ik vindt het best eng dat ik echt zo weinig eet )':


    the world is filled with people that we dont understand

    Ben je wel actief? Als je niet actief bent en alleen maar rondhangt en niks doet neemt je eetlust ook af. -zei mijn pa tegen mij omdat het bij mij ook 't geval was-


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ach soms heb je van die dagen dat je je gewoon niet goed voelt, Blijf je je nou langer kut voelen zou je naar de dokter moeten gaan, maar ik heb dat oook een week lang gehad, maar toen was ik net komen werken in een toko en was dus de hele dag door met eten bezig, op een gegeven moment heb je gewoon geen honger meer. Komt wel goed joh ;)

    AshKetchum schreef:
    Ben je wel actief? Als je niet actief bent en alleen maar rondhangt en niks doet neemt je eetlust ook af. -zei mijn pa tegen mij omdat het bij mij ook 't geval was-

    Deze week juist vaak buiten veel opgeruimd enzo


    the world is filled with people that we dont understand

    Ik had het toen ik 9 aka 10 was.
    Probeer toch te eten. Als je braakneigingen hebt misschien kan je naar de dokter en vertellen over dit


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Dat is wel heel weinig. :x
    Maar ik ga ervan uit dat als je lichaam niet aangeeft dat het eten nodig heeft, het ook wel niet zó erg zal zijn. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Zoals AshKetchum - omg love that username! - al zegt, moet je misschien wat meer bewegen en dingen doen? Anders heb je ook geen energie die je verbruikt en dus ook niks dat je moet aanvullen.
    En anders zou ik zeggen, probeer iets te eten dat je lekker vindt of je niet gelijk eruit gooit, zoals droge crackers. Bouw 't vanzelf weer op en probeer wat meer te eten, als je daar weer aan gewend raakt, kom je vanzelf wel terug in je oude patroon.
    Good luck!


    “Love is a contradiction.”

    You're not alone :Y)
    Ik heb vandaag niet meer op dan een paar stukjes ananas :Y)

    Dat had ik vandaag ook, heel vervelend. Maar als ik jou was zou ik wat meer doen op een dag en dat eten wat je het allerlekkerst vindt?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Dat had ik vandaag ook, heel vervelend. Maar als ik jou was zou ik wat meer doen op een dag en dat eten wat je het allerlekkerst vindt?


    I love you Tim

    Misschien ben je ziek? Dan kan je beter eens langs je dokter gaan...


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb hier ook last van sinds zondag? Ik heb gewoon geen honger en als ik iets moet gaan eten krijg ik het ook gewoon moeilijk naar binnen. Echt heel vreemd, want ik heb altijd heel veel gesnoept en gegeten.
    Maar het begint ook heel eng te worden want ik ben vakkenvuller en ik had afgelopen vulavond gewoon sterretjes voor m'n ogen. Toen ik thuiskwam had m'n vader wel patat en een kaassoufle voor me gemaakt maar toen ik het halve bord ophad werd ik er opeens misselijk van..


    it's so empty living behind these castle walls

    Dat had ik vorige week ook, maar het is inmiddels al wel ietsjes minder.


    your eyes are like stars in the night.

    Oh dat heb ik ook wel eens. De laatste tijd vaker omdat ik pillen slik voor mijn ADHD die mijn eetlust afremmen, sucks. Meestal kan je beter gewoon hoe misselijk je er ook van wordt iets naar binnen proppen want dan voel je je wel beter denk ik?


    SLOAN.

    Dat heb ik dus nooit :'D
    Dus geen idee wat je er aan kunt doen ;x


    Mutant and proud