• Als klein meisje (jaar of 4-5) ben ik van een klimrek gevallen en hierdoor is mijn neus doormidden geweest, in ieder geval mijn huid. Door deze val is waarschijnlijk ook mijn neus gebroken , waardoor deze nu scheef staat. Helaas zijn er toen geen foto's gemaakt.

    Nu ik 20 jaar ben overweeg ik dus een neuscorrectie. Mijn neustussenschot en mijn neusbrug staan scheef.En ik heb het idee dat ik steeds minder lucht binnenkrijg.

    Wie van jullie heeft een soortgelijk verhaal of heeft al eens een neuscorrectie laten doen?? Ik ben namelijk benieuwd naar jullie ervaringen.


    update: Ik ben vanochtend naar de huisarts geweest en die zei inderdaad dat ik praat alsof ik te weinig lucht krijg. Ik moet volgende week dinsdag naar de KNO-arts en die gaat me adviezen geven, dus waarschijnlijk wel een neuscorrectie. M'n huisarts heeft de volste vertrouwen erin dat ze mij heel goed kunnen helpen.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 10:22 ]


    La credenza è una medicina contro il timore

    Uneventful schreef:
    Geen ervaring maar Ashley Tisdale heeft het ook laten doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als jij dat graag wilt doen, moet je dat gewoon doen. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Euh, ik ben geboren met een schisis. Hierdoor staat mijn neus ook scheef. Ik heb al een paar operaties onder gaan, en ben van plan om (dit jaar nog) een neus correctie te laten doen.


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    Nog nooit gedaan...

    Ik zou het doen!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cheerful schreef:
    Ik wil dat ook doen, ik heb een aardappelneus. :Y)


    Haha dat valt bij mij dan nog wel mee.. Tis bij mij meer dat het door een ongeluk is gekomen :P


    La credenza è una medicina contro il timore

    Smoochum schreef:
    Euh, ik ben geboren met een schisis. Hierdoor staat mijn neus ook scheef. Ik heb al een paar operaties onder gaan, en ben van plan om (dit jaar nog) een neus correctie te laten doen.


    Aah dan kun jij me vertellen hoe het in zijn werk gaat etc... Ik ben liever goed voorbereid en een beetje op de hoogte dan dat ik echt van niks af weet.. (je mag me ook PB-en)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Mijn moeder heeft dat laten doen. Ze heeft een hele lange tijd met tampons in d'r neus moeten rondlopen en met een ingepakte neus -ze werd ook vreemd aangekeken door iedereen-, maar nu gaat het gelukkig wel weer goed (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Charleston schreef:
    (...)

    Aah dan kun jij me vertellen hoe het in zijn werk gaat etc... Ik ben liever goed voorbereid en een beetje op de hoogte dan dat ik echt van niks af weet.. (je mag me ook PB-en)


    's Goed ;P
    PB'en dan maar? ;D


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    update: Ik ben vanochtend naar de huisarts geweest en die zei inderdaad dat ik praat alsof ik te weinig lucht krijg. Ik moet volgende week dinsdag naar de KNO-arts en die gaat me adviezen geven, dus waarschijnlijk wel een neuscorrectie. M'n huisarts heeft de volste vertrouwen erin dat ze mij heel goed kunnen helpen.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Uneventful schreef:
    Geen ervaring maar Ashley Tisdale heeft het ook laten doen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mijn vader heeft dat geloof ik ook gedaan, maakt het ademen alleen maar beter en daar draait het uiteindelijk om dus ik zou zeggen doen ;)

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 10:38 ]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Mijn vader heeft dat geloof ik ook gedaan, maakt het ademen alleen maar beter en daar draait het uiteindelijk om dus ik zou zeggen doen ;)


    Hihi klopt!! Ik ga het ook doen..Ben vanochtend naar de huisarts geweest en moet volgende week dinsdagochtend naar de KNO-arts en dan bespreken we de volgende opties


    La credenza è una medicina contro il timore

    Mijn zus heeft een scheve neus, en wil het ook laten doen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse