• Als klein meisje (jaar of 4-5) ben ik van een klimrek gevallen en hierdoor is mijn neus doormidden geweest, in ieder geval mijn huid. Door deze val is waarschijnlijk ook mijn neus gebroken , waardoor deze nu scheef staat. Helaas zijn er toen geen foto's gemaakt.

    Nu ik 20 jaar ben overweeg ik dus een neuscorrectie. Mijn neustussenschot en mijn neusbrug staan scheef.En ik heb het idee dat ik steeds minder lucht binnenkrijg.

    Wie van jullie heeft een soortgelijk verhaal of heeft al eens een neuscorrectie laten doen?? Ik ben namelijk benieuwd naar jullie ervaringen.


    update: Ik ben vanochtend naar de huisarts geweest en die zei inderdaad dat ik praat alsof ik te weinig lucht krijg. Ik moet volgende week dinsdag naar de KNO-arts en die gaat me adviezen geven, dus waarschijnlijk wel een neuscorrectie. M'n huisarts heeft de volste vertrouwen erin dat ze mij heel goed kunnen helpen.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 10:22 ]


    La credenza è una medicina contro il timore

    Mijn moeder heeft dat laten doen!


    To infinity and beyond •

    Geen ervaring maar Ashley Tisdale heeft het ook laten doen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn papa heeft dat laten doen, 2x. En het heeft hem niet geholpen, hij ademt nog steeds super zwaar enzo..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik heb zelf niets, maar me zus heeft iets met een botje in haar neus dat bij haar holte verkeert zit of zoiets waardoor als ze verkouden is dat heel veel pijn doet. daarvoor zou ze moeten worden geopereerd maar ze durft niet omdat je dan watten in je holtes krijgt en dat doet heel erg pijn als ze dat eruit halen.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Jesssie schreef:
    Mijn papa heeft dat laten doen, 2x. En het heeft hem niet geholpen, hij ademt nog steeds super zwaar enzo..


    Dat is inderdaad het risico.. Maar het is bij mij niet alleen het ademen, daaraan ben ik wel gewend.
    Het is bij mij ook omdat ik het niet mooi vind, hij staat echt schots en scheef..


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik heb er geen ervaring mee, maar als ik jou verhaal zo hoor zal ik het wel doen. Hopelijk kan je het terugvragen van de verzekering, aangezien hij bij die val gewoon al recht gezet moest worden..


    Ik ben gemeen xoxo

    xRadiation schreef:
    ik heb zelf niets, maar me zus heeft iets met een botje in haar neus dat bij haar holte verkeert zit of zoiets waardoor als ze verkouden is dat heel veel pijn doet. daarvoor zou ze moeten worden geopereerd maar ze durft niet omdat je dan watten in je holtes krijgt en dat doet heel erg pijn als ze dat eruit halen.


    Ik denk er ook al een paar jaar aan, maar wil het toch wel door zetten nu.. Daarbij krijg ik het hoogstwaarschijnlijk volledig vergoed door de verzkering, omdat het om een ongeluk gaat.

    Maar ik ben ook lange tijd bang geweest voor de nazorg..


    La credenza è una medicina contro il timore

    Charleston schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad het risico.. Maar het is bij mij niet alleen het ademen, daaraan ben ik wel gewend.
    Het is bij mij ook omdat ik het niet mooi vind, hij staat echt schots en scheef..

    Ik weet niet hoe jouw neus eruit ziet, maar die van mijn papa.. ziet er normaal uit. Ben ook niet anders gewend, hij heeft die operaties al laten doen toen ik klein was.
    En hij ruikt ook niet goed, zegt hij. Maar dat kan ook door het roken komen denk ik :x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mijn moeder heeft wel pijn gehad. Maar dat komt omdat ze je neus breken en hem opnieuw goed zetten. Natuurlijk zul je napijn hebben, maar dat kun je met sterke pijnstillers heel sterk verminderen.


    To infinity and beyond •

    Jesssie schreef:
    (...)
    Ik weet niet hoe jouw neus eruit ziet, maar die van mijn papa.. ziet er normaal uit. Ben ook niet anders gewend, hij heeft die operaties al laten doen toen ik klein was.
    En hij ruikt ook niet goed, zegt hij. Maar dat kan ook door het roken komen denk ik :x


    Mijn neus staat scheef naar de rechte zijde. M'n neustussenschot staat scheef evenals m'n neusbrug. Als je het niet weet zie je het bijna niet.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Er was een gevecht tussen vrienden van mijn broer, en mijn broer kwam ertussen en kreeg een klap op zijn neus die toen brak. Hij heeft een operatie gedaan om zijn neus terug rechter te maken.


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    ik heb daar absoluut geen ervaring mee
    ook niet de mensen die ik ken


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik wil dat ook doen, ik heb een aardappelneus. :Y)

    Caipirinha schreef:
    Mijn moeder heeft dat laten doen!


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Mijn moeder heeft dat laten doen. Gewoon goed gegaan en alles (krul)