• Als klein meisje (jaar of 4-5) ben ik van een klimrek gevallen en hierdoor is mijn neus doormidden geweest, in ieder geval mijn huid. Door deze val is waarschijnlijk ook mijn neus gebroken , waardoor deze nu scheef staat. Helaas zijn er toen geen foto's gemaakt.

    Nu ik 20 jaar ben overweeg ik dus een neuscorrectie. Mijn neustussenschot en mijn neusbrug staan scheef.En ik heb het idee dat ik steeds minder lucht binnenkrijg.

    Wie van jullie heeft een soortgelijk verhaal of heeft al eens een neuscorrectie laten doen?? Ik ben namelijk benieuwd naar jullie ervaringen.


    update: Ik ben vanochtend naar de huisarts geweest en die zei inderdaad dat ik praat alsof ik te weinig lucht krijg. Ik moet volgende week dinsdag naar de KNO-arts en die gaat me adviezen geven, dus waarschijnlijk wel een neuscorrectie. M'n huisarts heeft de volste vertrouwen erin dat ze mij heel goed kunnen helpen.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 10:22 ]


    La credenza è una medicina contro il timore

    Mijn moeder heeft dat laten doen!


    To infinity and beyond •

    Geen ervaring maar Ashley Tisdale heeft het ook laten doen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn papa heeft dat laten doen, 2x. En het heeft hem niet geholpen, hij ademt nog steeds super zwaar enzo..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik heb zelf niets, maar me zus heeft iets met een botje in haar neus dat bij haar holte verkeert zit of zoiets waardoor als ze verkouden is dat heel veel pijn doet. daarvoor zou ze moeten worden geopereerd maar ze durft niet omdat je dan watten in je holtes krijgt en dat doet heel erg pijn als ze dat eruit halen.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Jesssie schreef:
    Mijn papa heeft dat laten doen, 2x. En het heeft hem niet geholpen, hij ademt nog steeds super zwaar enzo..


    Dat is inderdaad het risico.. Maar het is bij mij niet alleen het ademen, daaraan ben ik wel gewend.