• Ik ben terug! Na een 9dagenlange reis in Crete. Ja, ik ben blij, al was het leuk.
    * zwemmen
    * zonnen
    * shoppen
    De 3 bezigheden die het meest aan bod kwamen.
    Shoppen, nja, dat viel tegen. HELE leuke winkeltjes, alles, geweldig. Maar een probleem:
    Heeeeel veel fake stuff, echt ongelofelijk. PRADA, Louis Vuitton, Gucci, Chanel,.. En neen, ik koop dat niet. Mijn mening: Als je geen geld wilt uitgeven aan merken, dan moet je gewoon iets anders nemen. Niet hetzelfde en dan fake.
    Slechtere kwaliteit is niet de enige reden, maar ook omdat er ontwerpers werken voor die merken. Het word schandalig gestolen. Ik vind dat mode en alles eromheen draait om creativiteit, en erg creatief vind ik het niet als je een merk faked en het verkoopt. Dan gaat het gewoon om commertie. Geld. Money Money Money.
    Oke. Maar ik heb enkele aanwinsten die ik jullie wil laten zien. - ik heb meer gekocht, maar ik ga niet alles posten. (:
    Number one:


    - Tas
    - DOCA, Grieks merk, niet verkrijgbaar in Belgie of Nederland
    - €37,50 SPOTGOEDKOOP voor zo een kwaliteit!
    - Leder, echt leder ja.
    - Wat een aanwinst, wat een aanwinst. :Y)

    Number two:


    - Het gaat om het armbandje.
    - Athens Protasis Santorini, een zalig winkeltje.
    - Leder bandje en een steentje. Het steentje is koraal. Staat voor schoonheid, intelligentie en zou me geluk moeten gaan brengen.
    - €10
    - Ik heb er zo ook 2 gekocht voor vriendinnen, echt leuk gewoon. AL zeg ik het zelf. (:

    Number three:


    - Olive&Tea Latte, een body butter van olijven met Aloe extract (:
    - Veel winkeltjes met biologische producten. Hm, like the Bodyshop.
    - €9
    - Ruikt een beetje naar kaneel, hmmmmm.
    - Zo van die dingen koop ik stiekem gewoon veel te veel. I don't even need it. Ach, ik hou er gewoon van.

    Number four:
    - Mythos Hand & Nail creme,
    - De prijs staat erbij,
    - Ik ben erachter gekomen dat je hem ook in onze streken gewoon in de supermarkt kan kopen, maar wat boeit het. Hij is leuker omdat hij van Kreta komt.
    - Niet te dik, niet te vloeibaar. Werkt heel goed, en je hoeft maar een heel klein beetje op je hand te doen voor een werkelijk effect.

    Number 5! ALMOST FORGOTTEN:

    - Op het vliegveld gekocht, ahah
    - €66, het is de echte, niet van die neppe die ik kon kopen voor 3 euri
    - Ik wou hem al een tijdje. Ik vroeg aan mijn moeder of ik hem mocht hebben. Het mocht, als we hem deelden. So, he's mine en my mothers.
    - En hij ruikt heerlijk, ofc. :9~

    Oke. Ik ben misschien te blij erom. Dat gaat wel over, trust me. Nu, wat zijn jouw aanwinsten van deze vakantie? :9~
    En welke van mijne vind je het leukst? - Daar ben ik ook benieuwd naar, al is het je smaak niet. (:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 13:10 ]

    Ik vind je armbandje heel leuk :Y)

    En ik heb een hele leuke trui van Abercrombie gekocht in Milaan, dat is toch wel mijn leukste aanwinst :9~


    Never run out of reasons to smile...

    Hihi. Mijn aanwinst.


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    Hihi. Mijn aanwinst.


    Is dat een portemonee? :9~
    Hoeveel koste het?

    Caipirinha schreef:
    Hihi. Mijn aanwinst.


    Die is zo gorgeous <3

    OT: Welcome back! (:


    ars moriendi

    Amyntas schreef:
    (...)
    Is dat een portemonee? :9~
    Hoeveel koste het?


    Jaa :3. Hihi.
    Hij was 65 euro. (:


    To infinity and beyond •

    Meddows schreef:
    (...)
    Die is zo gorgeous <3

    OT: Welcome back! (:


    Hihi thanks.


    To infinity and beyond •

    Ik vind je armband trouwens wel echt heel mooi :3.


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    Ik vind je armband trouwens wel echt heel mooi :3.

    Dankje, (:
    & 65 euro valt mee. Ik heb ook een leuke van S. Oliver, voor 40 euro, dus ik ga erbij blijven. Maar toch. Hij is echt te leuk.

    Amyntas schreef:
    (...)
    Dankje, (:
    & 65 euro valt mee. Ik heb ook een leuke van S. Oliver, voor 40 euro, dus ik ga erbij blijven. Maar toch. Hij is echt te leuk.


    Ja het viel mij ook wel mee. Ik heb hem uit een Guess winkel in Monaco. Dus vond de prijs eigenlijk wel mee vallen :3. Oeh S. Oliver heeft inderdaad heel veel leuke dingen.


    To infinity and beyond •

    Oeh leuk spullen ! Waar ben je in Kreta geweest ? ik ben er al 3 keer geweest waaronder de eerste week van juli deze zomer :9~

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 13:30 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Wauw, die armband is echt leuk! En ik vind je andere spullen ook leuk! En ik ben jaloers, ik wil ook een zon, strand en shopvakantie! Haha :'D
    Mijn nieuwste aanwinst zijn mijn nieuwe schoenen, waarop ik verliefd ben! (bloos)

    Elite schreef:
    Oeh leuk spullen ! Waar ben je in Kreta geweest ? ik ben er al 3 keer geweest waaronder de eerste week van juli deze zomer :9~

    Agios Nikolas. Ik heb geen idee waar dat is, stiekem. (:

    Dursley schreef:
    Wauw, die armband is echt leuk! En ik vind je andere spullen ook leuk! En ik ben jaloers, ik wil ook een zon, strand en shopvakantie! Haha :'D
    Mijn nieuwste aanwinst zijn mijn nieuwe schoenen, waarop ik verliefd ben! (bloos)


    :9~:9~

    Ik heb geen nieuwe aanwinsten.

    Wel een ex-broek, ik had nét een nieuwe G-Star broek van 100 euro, word ik die dag erna aangevallen door honden en is ie kapot --'

    Cheerful schreef:
    Ik heb geen nieuwe aanwinsten.

    Wel een ex-broek, ik had nét een nieuwe G-Star broek van 100 euro, word ik die dag erna aangevallen door honden en is ie kapot --'

    Omg, dat is gewoon balen. ):