• ik verveel me nog al en ik wil graag goede verhalen lezen.
    dit keer geen fanfiction, hp, 1D, Jb, twilight enzo.

    eisen.
    - drama, onbekende personen, fantasy, spanning, romantiek.
    - het verhaal moet actief zijn en al een paar hoofdstukken hebben.
    - graag een intro/beschrijving erbij.
    - wel in het nederlands & in de hij/zij-vorm geschreven, en niet al te veel spelfouten.
    - niet te grote hoofdstukken.
    - het mag wel over vampieren en weerwolven gaan, maar niet van twilight.

    ik ben best wel kieskeurig. x)
    alvast bedankt.

    en als jullie je vervelen mag je deze storie ook wel lezen:
    Thriller, fantasy, romantiek.

    When no stars are shining. There are no lights to guide you.
    Which path do you choose? Where will it lead you?


    Vampires, a girl and blood, yeah a lot of blood.
    Take my soul.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 12:03 ]


    If your gonne be two-faced at least make one of them pretty.



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur, er komt ook liefde/romantiek in voor
    ~ In het Nederlands & in de hij/zij vorm geschreven
    ~ Heeft al wel een aantal hoofdstukken
    ~ Klik op het plaatje voor de story. (:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 12:02 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Eyes of paradise


    Ze kon zijn zijdezachte strelingen nog voelen, zijn stoppels kon ze nog voelen kriebelen langs haar rode wangen. Zijn groene ogen die haar in vervoering hadden gebracht, die haar in verlegenheid hadden laten blozen. Ze hadden haar meegenomen naar een paradijs, verborgen in de sporen van de liefde en gekoesterd door de zoute zeelucht van de Spaanse kust. Maar hield ze nog van hem, zoals ze in die donkere zomernacht deed? Wilde ze nog steeds ieder deeltje van zijn verrukkelijke lichaam liefhebben alsof het hun laatste nacht samen zou zijn?

    En wat deed ze met de drie duizenden breekbare letters geschreven in vierentwintig zacht vergeelde brieven in de lade van haar herinneringen?


    Het is drama, onbekende personen, romantiek en spanning. Het heeft al een aantal hoofdstukken. Alleen het is wel in de ik-persoon geschreven...

    het is wel in de ik vorm geschreven maar ik hoop dat je het toch leest. het heeft al 6 hoofdstukken en ze zijn niet al te lang
    het gaat over Tycho van 13, hij heeft een normaal leven totdat hij ontdekt dat anders is.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 12:57 ]

    you belong with me, kijk maar op me profiel voor het verhaal
    het gaat over een meisje Bo, ze lijkt een perfect leven te hebben. Haar punten op school zijn goed, ze heeft veel vriendinnen, een jongen die een grote kans maakt haar lief te worden en ouders waarmee ze goed overweg kan. Tot de dag dat alles verandert. Ze besluit om te verhuizen en een nieuwe start te nemen. Maar lukt dat wel?



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.


    The Secret Diary


    I was an angel living in the garden of evil


    Dwalend door de druivenranken.
    Drama, onbekende personen, romantiek

    Livia is net 17 geworden deze zomer. Nog steeds zit hij daar, glimlachend in haar hoofd. De dagen glijden door haar vingers en alles loopt haar voorbij. Zelfs haarzelf.
    Op een dag is al haar familie bijeen en het duizelt haar. Ze moet weg. Weg van alle dwaasheid in haar hoofd. Weg van haarzelf. Maar waar ga je heen als je jezelf kwijt wil raken? En wat als je iets nieuws vindt, een nieuwe mogelijkheid, een kans om jezelf weer terug te krijgen. Zou je die dan pakken?


    wth.


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn




    Liberty Micheals heeft alles wat haar hartje begeert. Een van de beste banen in de stad, drie geweldige vriendinnen en de mooiste Gucci tas die je ooit hebt gezien. Ze heeft alles, alles behalve een man.

    Wanneer ze dan ook voor haar baan bij het succesvolle tijdschrift Panter een column mag schrijven, heeft ze gelijk haar onderwerp gevonden: Mannen. Haar slachtoffer is Callum Grey, een zeer knappe man die ze ontmoet op een camping in Zeeland. Alles over hem zet ze in haar column over "het leven van de man”, die vol staat met foto’s en vooral commentaar op alles wat hij doet. Lezers zijn dol op de blonde Callum en hij raakt erg geliefd onder het publiek, maar de man zelf weet nog altijd van niks. Bovendien zijn niet alleen de lezers dol op Callum, nee, ook bij Liberty beginnen de gevoelens te komen en dus ontstaat tussen hen langzaam een kleine romance.

    Maar wat gebeurd er als Callum erachter komt en leest wat er allemaal over hem is geschreven? Zijn Liberty en hij dan nog steeds zo close, of zet het de hele wereld op z’n kop en is ze hem voor goed kwijt?

    The Journalist with the Gucci bag


    “Love is a contradiction.”

    When nothing can tear us down - Harry Styles


    Hallo. Ik ben Demi Payne, het zestien jarige zusje van Liam Payne. Drie jaar geleden zijn onze ouders dood gegaan aan een auto ongeluk. Sinds dien wonen Liam en ik samen in een enorm huis, met dank aan onze rijke tante. Sinds twee jaar geleden vormt Liam, samen met Harry, Louis, Niall en Zayn, een band: One Direction. Vanaf toen wonen wij met zijn zessen in het grote huis.
    Mijn beste vrienden zijn Louis Tomlinson en Eva Styles, de zus van mijn grootste irritatie in het huis, Harry Styles.
    Mijn leven heeft ups en downs, maar gelukkig heb ik mijn 2 beste vrienden die me overal doorheen trekken.


    Die story is net nieuw! Maar hij is leuk!
    Ik heb vervolg delen al gelezen, aangezien ik de schrijfster ken!
    Echt een superstory!


    De 15-jarige Ariana kwelt zichzelf omdat ze denkt dat ze haar familie "vermoord" heeft. Ze blijft alleen achter en komt nauwelijks meer buiten.
    Ze beweert dat ze samenwoont met een jongen, maar hij is fantasie - een verbeelding. Ze denkt dat ze alles bij hem kwijt kan, maar dan verdwijnt hij.

    Genres: Romantiek ~ Onbekende personen ~ Fantasie
    Leeftijd: 12+
    In verleden tijd geschreven.
    Wel in ik-persoon...

    Ze zijn dood. De zin brandt op mijn lippen, maar ik kan het niet zeggen. Het is niet makkelijk. Alle vier zijn ze dood.
    Het is met geen pen te beschrijven, dit gevoel. De angst, het verdriet, de eenzaamheid. Niemand zou het ooit kunnen begrijpen.
    En het ergste is nog dat ik de oorzaak was, van het ongeval! Ik had ze vermoord. Per ongeluk, in een waas. Niet met een pistool, niet met een mes.
    Het is mijn eigen schuld dat ik alleen ben; niemand meer over heb. Het is een wonder dat ik nog leef, maar wat moet ik zonder familie?


    Plaatje is de link!


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    kiss from a rose



    Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Hij moet haar leren schaatsen om iedere week een kür te laten zien aan het publiek. Het meisje heet Lily Morris, is 19 jaar oud en is opkomend schrijfster. Zij intrigeert hem, maar hij probeert het gevoel te negeren en verder te gaan met zijn alledaagse leven. Al snel komt hij erachter dat dit geen gevoel is dat hij zomaar kan negeren en besluit ervoor te gaan. Hij zal alles doen om Lily tot de zijne te maken.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik weet niet of je het leuk gaat vinden maar hier komen ze:
    Fade into darkness gaat over Luc die met zijn vrienden gaat kamperen, maar zijn vrienden hebben een geheim voor hem waar hij dan achter gaat komen.
    Het is een actief verhaal met al 2 hoofdstukken, het 3de zit eraan te komen, maar door de spellings controle duurt het wat langer.
    verzinsel dat zijn zoals de naam al zegt gewoon kleine verhaaltjes. Daar is er een klaar: alone, ik kan er geen beschrijving voor maken zonder te veel te verklappen dus om te weten waar die over gaat zal je het moeten lezen. Die heeft 3 hoofdstukken en is ook afgelopen. Hij is wel niet echt positief.
    Voor de links moet je ff op profiel kijken.

    Mijn verhaal is fantasy, maar ik gebruik de namen van One Direction. Maar het is te lezen als onbekende personen(cat)

    Cursed gifts
    Er wordt gezegd dat we onze ware aard niet hoeven te verbergen. Maar dat moeten we wel degelijk. Door een gemuteerd gen in onze evolutie is er een nieuw soort ras mensen ontstaan, mutanten worden we genoemd. We beschikken over bovennatuurlijke gaven, dus ‘normale’ mensen verafschuwen ons en zijn we gedwongen het te verbergen.
    Dit verhaal verteld over het leven dat wij volgen, hoe wij onze gaven zien en hoe wij dit zullen proberen te verbergen.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 22:37 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Thin Thing - Automutilatie/Pro-ana.

    If you cut yourself, if you hate yourself, if you eat, if you don’t eat. If your parents hit you, if your mom tells you you’re a piece of trash. If you wake up in the morning and give yourself a shot. Do it. Not for music, not for any reason other than the fact that you are alive and you were given the grace to wake up another day. So do it man. Just freaking get out there and try.


    Deze story is anders dan anderen. Ik waarschuw je, dit kan hard worden.

    heel erg bedankt voor al jullie verhalen, ga er zeker een paar lezen.
    ben wel een paar dagen/weken niet online geweest door het vele leer- & huiswerk.
    je mag nog meer verhalen sturen hoor, ook leuk voor andere mensen die verhalen zoeken. (:

    .X


    If your gonne be two-faced at least make one of them pretty.

    Ik ben nog maar net begonnen, dus nog niet echt heel hoofdstukjes, want ik heb `m vandaag nog maar geactiveerd..

    Vroeger woonde Yunero in Amsterdam. Maar haar ouders wilden rustiger wonen, dus ze verhuisde naar het plattenland. Yunero ging mee, op voorwaarde dat zij de zolder mocht hebben.
    Dat mocht. Yunero kreeg de zolder. Nieuwsgierig begon ze alles door te snuffelen. Ze komt oude krantenknipsels, dagboeken tegen, die ver teruggaan in de tijd.
    Wat ze zich niet beseft, is dat er veel mensen zijn die niet willen dat ze dit allemaal uitzoekt..



    Dat is t beginstukje..

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 15:29 ]


    You can say, whatever you want, but I will never change because you said so.