Ik ben echt nerveus, ik hoop dat goed gaat komen..
Mijn neefje is van zijn geboorte spatisch, en vandaag krijgt hij super zware operatie, als het fout gaat kan hij verlamd raken, maar ik hoop van niet natuurlijk, hij zal straks normaal kunnen lopen. Ik ben nu echt zo nerveus.
Hij ligt helemaal in Amsterdam, en dat legt bij mij beetje ver van huis, nou ja maar een uurtje rijden maar toch.
En mijn neefje woont helemaal in Flevoland.
En na de operatie moet hij zes hele dagen op zijn buik liggen, hij zal erge hoofdpijn krijgen, echt heel zielig is.
Maar als het echt fout gaat kan hij niet meer lopen, maar er zijn drie belangrijke proffesoren erbij, dus k hoop nu dat het goed gaat komen.
Ik vind het echt heel erg voor mijn tante, en haar andere twee zonen, gelukkig gaat de jongste met mijn zus mee naar Slagharen.
(Sorry ik ben nooit zo goed in uitleggen geweest, maar dit moest er even uit.)
Edit: Ze zijn hem nu nog opereren, het duurt dus 8 uur..
Edit: Alles is goed gegaan, ik heb gisteren gesporken door de telefoon, hij had erge last van zijn keel, en zijn schouders begonnen pijn te doen. Maar de operatie is goed gegaan gelukkig, ik ben blij dat het goed is gegaan.. Ik heb een speciale band met mijn kleine neefje, hij is 11 maar toch hij blijft mijn kleine neefje, ook al zie ik hem vrij weining, maar toch bellen we elkaar iedere dag, of spreken elkaar op msn. Hij vertelt me alles.
Maar goed ik ben nu echt opgelucht dat het goed is gegaan, ik ga verschijnlijk vrijdag naar hem toe.
[ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 9:42 ]
Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.