• Het is niet officieel, maar ik wilde hem toch graag met jullie delen omdat ik het echt prachtig geacteerd vind. In het filmpje is dus de sterfscene van de kleine Rue te zien. Ik vind trouwens dat dat meisje echt geknipt is voor de rol van Katniss, al is zij het volgens mij niet geworden.
    Wat vinden jullie er van? :)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 0:46 ]


    ars moriendi

    Ik vind het over geacteerd en dat is erg jammer. Degene die Rue speelt, doet het wel heel goed, maar die Katniss verpest het voor mij een beetje. En Rue is blijkbaar spontaan blank geworden, beetje jammer. Ik vind dat meisje wel heel mooi zingen :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    Ik vind het over geacteerd en dat is erg jammer. Degene die Rue speelt, doet het wel heel goed, maar die Katniss verpest het voor mij een beetje. En Rue is blijkbaar spontaan blank geworden, beetje jammer. Ik vind dat meisje wel heel mooi zingen :Y)

    Jaa ik las dat ze dat blijkbaar gedaan hadden omdat ze heel graag wilden dat dit kleine meisje in dit filmpje kon meespelen omdat ze goed acteert voor haar leeftijd. Maargoed, dit blijft natuurlijk fanmade.


    ars moriendi

    Meddows schreef:
    (...)
    Jaa ik las dat ze dat blijkbaar gedaan hadden omdat ze heel graag wilden dat dit kleine meisje in dit filmpje kon meespelen omdat ze goed acteert voor haar leeftijd. Maargoed, dit blijft natuurlijk fanmade.


    Dat meisje, zou echt een perfecte Prim zijn geweest, in mijn ogen x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind die Second Quarter Quell video van hun leuker dan die Katniss and Rue video. Maar deze is inderdaad ook goed.
    Damn, de jongen die de jongere versie van Haymitch speelt is hot:9~


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ecanus schreef:
    Ik vind het over geacteerd en dat is erg jammer. Degene die Rue speelt, doet het wel heel goed, maar die Katniss verpest het voor mij een beetje. En Rue is blijkbaar spontaan blank geworden, beetje jammer. Ik vind dat meisje wel heel mooi zingen :Y)


    I love you Tim