• Ik maak normaal nooit zo'n topic maar ik vond deze foto lol omdat ik ook zo denk xD
    En jullie waar horen jullie bij? :p


    Stop wishing, Start doing..

    Die diagrammen kloppen gewoon áltijd. Waarschijnlijk een kruizing van het groene en rode. :Y)


    wth.

    Mayfly schreef:
    Die diagrammen kloppen gewoon áltijd. Waarschijnlijk een kruizing van het groene en rode. :Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik denk AWW!!!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Bij de blauwe, ghehe. :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    De rode :'D


    -


    Deze bijvoorbeeld, haha :')


    wth.

    Die rode. Definitely.
    )':


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik denk, zappen die handel. Haha no, ik heb een hekel aan romantische films. Alhoewel sommige wel mijn goedkeuring krijgen :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Green (:


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Bij de groene (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zeker niet die groene.
    Die rode, sws =p


    Has no one told you she's not breathing?

    Mayfly schreef:
    Die diagrammen kloppen gewoon áltijd. Waarschijnlijk een kruizing van het groene en rode. :Y)

    De rode, omdat je door dat soort films veelste veel van de liefde gaat verwachten (en van de jongens! :'D)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 21:07 ]


    ars moriendi

    Defensive schreef:
    Ik denk AWW!!!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    I'm going to die alone.
    Maar meestal denk ik "zoen nou eens, kom op doe niet zo moeilijk" enzovoort. Ik ben niet zo fan van zulke films.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall