• Hey allemaal,

    Ik zou later eens naar Londen willen gaan.
    Mijn moeder zei dat het eten daar niet zo lekker is.
    Is dat waar?Niet dat ik het geloof.
    Weet er iemand hoeveel er een vliegticket kost voor 1 persoon?
    En is Londen goedkoop?

    Dat wil ik gewoon even weten zodat ik me al
    kan voorbereiden op de reis als ik eens ga.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    SecretRose schreef:
    Londen is prachtig en het eten is gewoon echt super goed.
    Alhoewel je niet naar een hostel moet gaan, tenminste niet degene waar ik in zat -naam vergeten- want daar kreeg je 's ochtends als ontbijt: melk met cornflakes, toast met jam of toast met suiker, niet echt iets voor elke ochtend. Gelukkig zat er een panini zaakje tegenover dat wel lekker brood had (: En we moesten om 10 uur 's avonds stil zijn en wij kregen een waarschuwing, omdat we om 1 over 10 nog te luid waren terwijl een andere groep om 1 uur 's nachts aan het zingen waren en die kregen geen waarschuwing. Geen goed hostel dus.
    Maar verder is al het eten echt fantastisch geweest.


    Dus het best is dat ik gewoon een weekend ga.
    Dan kost het mij ook minder. Niet?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    LoveLouis schreef:
    (...)

    Daar heb ik nog niet aan gedacht.
    Die trein noemt de Thalys dacht ik?
    Ik ga zometeen eens kijken.


    Oh, een trein moet je wel goed op voorhand boeken, want hoe langer je ermee wachtn hoe duurder hij wordt. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Pfff, ik ben nog nooit in London geweest. Heb dus geen antwoord op je vragen. Wel ga ik dit jaar heel misschien met mijn klas naar London, maar dat is nog niet zeker.


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    LoveLouis schreef:
    (...)

    Dus het best is dat ik gewoon een weekend ga.
    Dan kost het mij ook minder. Niet?

    Ik ben met de trein geweest met pinksteren, het hostel en de atracties hebben we ook meteen betaald aan onze mentor -we gingen met mijn klas, dus de mentor betaalde alles- en toen was ik 150 euro kwijt. En in 1 weekendje kan je al een heleboel doen: ik ben wezen winkelen -je moet naar een of andere winkel, daar is alles heel goedkoop- heb er boeken gekocht -boeken zijn daar spotgoedkoop in vergelijking met Nederland- ben naar het British Museum geweest en nog wat andere bezienswaardigheden (:


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Crystalflame schreef:
    (...)

    Oh, een trein moet je wel goed op voorhand boeken, want hoe langer je ermee wachtn hoe duurder hij wordt. :]


    Dan moet ik eerst zien of ik iemand nog kan vinden om mee te nemen.
    Want alleen heb ik ergens in dit topic gelezen dat dat niet leuk is.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik ga volgend jaar met de trein naar Londen dus ik zou niet weten hoeveel een vliegticket zou kosten ^^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    SecretRose schreef:
    (...)
    Ik ben met de trein geweest met pinksteren, het hostel en de atracties hebben we ook meteen betaald aan onze mentor -we gingen met mijn klas, dus de mentor betaalde alles- en toen was ik 150 euro kwijt. En in 1 weekendje kan je al een heleboel doen: ik ben wezen winkelen -je moet naar een of andere winkel, daar is alles heel goedkoop- heb er boeken gekocht -boeken zijn daar spotgoedkoop in vergelijking met Nederland- ben naar het British Museum geweest en nog wat andere bezienswaardigheden (:


    Ik ga volgend jaar is vragen of ze met ons jaar
    naar Londen eens willen gaan. Daarna ga ik zelf ook eens.
    Het is te zien hoeveel geld ik dan bij elkaar heb.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    ik zeg eurolines, voor 30 euro retour naar london, dan neem je een nachtbus vanuit utrecht dan slaap je in de bus en dan ben je om 7 uur s'ochtens in central london. Ik heb het zelf al een keer gedaan en het valt goed te doen. Maar ga niet naar londen ga naar een plaats dichtbij waar ze een primark hebben en slaap daar in een hotel. Londen is veel te duur.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    eikeldopje schreef:
    ik zeg eurolines, voor 30 euro retour naar london, dan neem je een nachtbus vanuit utrecht dan slaap je in de bus en dan ben je om 7 uur s'ochtens in central london. Ik heb het zelf al een keer gedaan en het valt goed te doen. Maar ga niet naar londen ga naar een plaats dichtbij waar ze een primark hebben en slaap daar in een hotel. Londen is veel te duur.


    Wat is een primark? Ben ik dan ver van Londen af?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    De primark is een kleding winkel met prijzen zoals de wibra. Het is de meest populaire winkel in de uk.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    eikeldopje schreef:
    De primark is een kleding winkel met prijzen zoals de wibra. Het is de meest populaire winkel in de uk.


    A oke. Maar dat van die bus gaan ze dat ook hebben in Belgie?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Dat zou ik niet weten kijk anders even op eurolines.nl


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    eikeldopje schreef:
    Dat zou ik niet weten kijk anders even op eurolines.nl


    Ik heb hem geopend wat zou ik nemen als stad dicht in de buurt
    van Londen? Ik denk dat jij dat het beste weet.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Opzich kun je prima in London zelf verblijven. Zelf zijn we in een Bed and Breakfast verbleven en dat bevalt prima! voglensmij heette ons B&B 'Far away'.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Je kan ook gewoon in een hostel verblijven, wij zaten in een yha hostel, ik vond het niet echt heel slecht, behalve dan dat er toen wij er waren allemala kutkindjes rondjes rende enzo.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy