• Hey allemaal,

    Ik zou later eens naar Londen willen gaan.
    Mijn moeder zei dat het eten daar niet zo lekker is.
    Is dat waar?Niet dat ik het geloof.
    Weet er iemand hoeveel er een vliegticket kost voor 1 persoon?
    En is Londen goedkoop?

    Dat wil ik gewoon even weten zodat ik me al
    kan voorbereiden op de reis als ik eens ga.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Meddows schreef:
    (...)
    Veel geld? Reis en alles was verzorgd en we bleven dus slapen in een hartstikke goed hotel met lekker eten en een stevig ontbijt. Ik vond het echt een goede prijs. Daarbij was het hoogseizoen toen wij gingen, dus heel veel goedkoper ga je het dan niet krijgen


    Ach oke. Het zal dan wel mee vallen zo te horen :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Torchic schreef:
    (...)
    Ja, volgens mij zal dat wel het gemiddelde zijn hoor. (:
    En het is ook heel handig, want je bent meteen in het centrum van Londen. Maar jij moet het weten hé (:


    Of ik met de trein of het vliegtuig ga?
    Eens kijken welke van de twee minder kost.
    Dan is het gemakkelijk om te kiezen.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Weet er iemand hoeveel het zou kosten als je een maand
    in Londen in een hotel verblijft kost?

    Of mag je er geen maand blijven in een hotel?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Een hele maand? Haal je geld maar boven.


    Olive

    Orphan schreef:
    Een hele maand? Haal je geld maar boven.


    Ja of toch voor 3 weken? Dat gaat me zeker heel veel kosten?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    LoveLouis schreef:
    (...)

    Ja of toch voor 3 weken? Dat gaat me zeker heel veel kosten?

    Het ligt er echt heel erg aan wanneer je gaat. Als je in de zomer gaat, kan alles rustig allemaal 3 x zo duur worden.


    ars moriendi

    Je kunt álles eten in Londen, en het is meestal wel lekker. Het typische Engelse eten vind ik minder lekker, maar dat is mijn eigen smaak.
    Ik had vorig jaar een ticket van 80 euro dacht ik, via... Eindhoven, dacht ik.
    En Londen is duur, pas op. Engeland is sowieso duur, omdat de Pond veel geld waard is.

    Ik zag ook reacties over de trein. Die is duur, heel erg duur. Dan ben je zo voor één week 300 euro kwijt.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 12:34 ]


    Destroy what destroys you.

    Dilemma schreef:
    Je kunt álles eten in Londen, en het is meestal wel lekker. Het typische Engelse eten vind ik minder lekker, maar dat is mijn eigen smaak.
    Ik had vorig jaar een ticket van 80 euro dacht ik, via... Eindhoven, dacht ik.
    En Londen is duur, pas op. Engeland is sowieso duur, omdat de Pond veel geld waard is.

    Ik zag ook reacties over de trein. Die is duur, heel erg duur. Dan ben je zo voor één week 300 euro kwijt.


    Wow dat is veel. Dus ik ben best dat ik een weekend ga
    in de zomervakantie volgend jaar bevoorbeeld?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Mijn mama vertelde me dat de taxi´s in London spotgoedkoop zijn. Maar de attracties zijn duur en shoppen al helemaal.


    SLOAN.

    Defensive schreef:
    Ik ben al twee keer in Londen geweest, het is echt een mooie stad. <3
    Je hebt daar gewoon eten in restaurants, en als je het goede restaurant maar uitzoekt is het eten heerlijk, dat is zo in iedere stad. English breakfast is heerlijk, vind ik (:
    Een vliegticket met de goedkoopste vliegmaatschappij kost rond de 60 euro dacht ik, maar dat is makkelijk te vinden op internet. Het ligt eraan wat je in Londen wilt doen, of het goedkoop is of niet.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Paralize schreef:
    Mijn mama vertelde me dat de taxi´s in London spotgoedkoop zijn. Maar de attracties zijn duur en shoppen al helemaal.


    Dan zal ik de actracties later eens doen als ik een tweede keer ga.
    Dan zal ik nog heel veel geld moeten sparen voor dat shoppen.
    Werken ze daar ook met de euro?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    LoveLouis schreef:
    (...)

    Dan zal ik de actracties later eens doen als ik een tweede keer ga.
    Dan zal ik nog heel veel geld moeten sparen voor dat shoppen.
    Werken ze daar ook met de euro?


    Even serieus. Hoeveel weet je van Engeland? Niet lullig bedoeld ofzo, maar als je er een beetje van wist dan zou je weten dat je er met de pond moet betalen. De wisselkoers ligt daar hoger, dus je krijgt minder ponden voor je euro´s Londen zelf is vrij duur.


    SLOAN.

    Paralize schreef:
    (...)

    Even serieus. Hoeveel weet je van Engeland? Niet lullig bedoeld ofzo, maar als je er een beetje van wist dan zou je weten dat je er met de pond moet betalen. De wisselkoers ligt daar hoger, dus je krijgt minder ponden voor je euro´s Londen zelf is vrij duur.


    Niet zoveel. Maar nu weet ik er toch een beetje van.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Londen is prachtig en het eten is gewoon echt super goed.
    Alhoewel je niet naar een hostel moet gaan, tenminste niet degene waar ik in zat -naam vergeten- want daar kreeg je 's ochtends als ontbijt: melk met cornflakes, toast met jam of toast met suiker, niet echt iets voor elke ochtend. Gelukkig zat er een panini zaakje tegenover dat wel lekker brood had (: En we moesten om 10 uur 's avonds stil zijn en wij kregen een waarschuwing, omdat we om 1 over 10 nog te luid waren terwijl een andere groep om 1 uur 's nachts aan het zingen waren en die kregen geen waarschuwing. Geen goed hostel dus.
    Maar verder is al het eten echt fantastisch geweest.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Londen is echt heel duur. Vliegtickets zijn te koop voor 75 euro, en dan heb je een retourtje geloof ik. (:
    Het ontbijt is heerlijk, en typische Engelse dishes daar zijn ook best te doen. In een pub, geloof me of niet, hebben ze echt de lekkerste dingen. Verder heb je natuurlijk ook nog restaurants waar je kan eten.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."