• Voor alle fans, die er wel zijn alleen in een schaars aantal, om lekker te praten over the best band ever, foto's of video's te plaatsen & je favoriete (stukjes) lyrics neer te zetten.

[ topic verplaatst door een moderator ]

There's power in the words you whisper.

You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

ars moriendi

Mijn favorieten zijn :

You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

mijn favoriet? Here comes the sun, lucy in the sky with diamonds en I am the walrus :')

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

"Stay beautiful. Keep it ugly."

Ik hou van de nummers Let it Be en Yesterday. Yesterday makes me cry

Music is the new sex

Sgt. Peppers, en Let it be, I am the Walrus, en Hey Jude blijven fucking amazing <33 Ik ben zo gek op die nummers <3

ars moriendi

Scum schreef:

_O_
    Tea Time.

There's power in the words you whisper.

Elite schreef:
    JEEEEEEEEEEJ, eindelijk ! The Beatles are so awesome :Y)

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Ik heb mijn po over de beatles gedaan voor Levensbeschouwing/godsdienst en moest lyrics ontleden. Nou, ze waren vaak altijd stoned.
    Ik had wel een 9!

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Weirwood schreef:
    Ik ga over twee weken naar een concert van Het Noord Nederlands Orkest en dan spelen ze allemaal songs v.d. Beatles _O_ + Ik ben op Abbey Road geweest en ik heb geshopt in het Beatleswinkeltje :'D En ik heb allemaal Beatles troepjes. BIG FAN _O_

Dude. Ik ga ook naar dat concert. -dood-

Ik heb nu een Abbey Road shirt, en. een tas van the Beatles en dat kaartspel. :') -datiszooocool, kaartenmetbeatles-.
    Me. loves. them. <3

I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

Oh man, mijn favoriete topic vanaf nu!

Niet een hele bekende, niet een hele diepzinnige, maar ik vind 'm leuk.

Mayfly schreef:
    Which Beatle are you?
    Ik lijk het meest op John Lennon. _O_

You're a bit Paul McCartney & a bit John lennon.:9~:9~

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?