hay,
dit klinkt miss een beetje raar maar ik heb al 8 maandne een relatie met de beste vriend van mn ex, ze zijn nogsteeds beste vrienden maar mn ex en ik konden het een tijdje niet goed met elkaar vinden,
mijn ex en ik hebben een relatie van 6 maanden gehad, en ik heb vandaag voor het eerst sinds die dag mijn ex weer gezien en gesproken onder 4 ogen, ik weet neit wat ik voel, ik vind het nogsteeds een leuke jongen maar neit in dien zin dat ik ooit een relatie met hem wil..
Ik heb vanmorgen van half toen tot half 1 met mijn ex gepraat, en om half 1 zou mijn vriend me op komen halen, maar aangezien mijn ex de bus gemist waren zouden we een uur met zn 3e zijn, en daarna was het een beetje een vaag afscheid omdat zowel mn ex als mn vriend het moeilijk vonden omdat we voor het eerst met zn 3e waren,
nu later op msn en sms enzo weet ik niet goed hoe ik met mn ex om moet gaan, ik praat nu meer met hem maar ik ben bang dat het te word omdat ik heel lang hem niet meer gesproken had ofzo, maar het voelt alsof we een goede vriendschap hebben..
ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.