Iemand die een kitten wil of zou willen? Bij mijn buren waren er drie kleine kittens toegekomen en ik help hen een goede thuis te vinden (: Welnu ben ik echt hopeloos op zoek naar iemand die eentje wil adopteren, want mijn buren zijn op weekend en hebben ze zonder eten en dergelijke achter gelaten. En als mijn buren terugkomen en ze zijn er nog, dan moeten ze naar een asiel. Helaas, ik mag geen meer houden omdat ik al twee katten heb. Dus wie een lieve kitten in huis wil nemen, die voorkomt dat ze naar het asiel moeten. Gelieve hier te reageren en dan regelen we alles wel verder via pb (: Ik woon in België, West-Vlaanderen.
Ik weet dat het waarschijnlijk moeilijk is om hier iemand te vinden, maar toch wil ik het heel graag proberen. De katjes zijn heel erg zielig en echt ongewenst bij mijn buren. En dat vind ik het ergste, dus als je iemand kent die een kitten zoekt, denk dan ook eens aan deze twee!
De laatste twee foto's zijn hetzelfde kitten (:
Het zijn beide hele erge schatjes, zeer gemakkelijk te pakken en ze houden van veel aandacht.
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right