• Ok. Ik vind het heel ongeloofwaardig overkomen.

    Mike die staat er maar als een zoutzak bij en de rest van het huis heeft het zogenaamd niet gezien...

    Iemand net zo ongeloofwaardige tv momenten.

    Orphan schreef:
    Gnagna, oke peeps, let's be nice :3 It's 2011, you have some stupid people here, but you just need to ignore that :3

    Maar serieus, Snooki is jouw voorbeeld?


    Ja dat is ze.

    Orphan schreef:
    Gnagna, oke peeps, let's be nice :3 It's 2011, you have some stupid people here, but you just need to ignore that :3

    Maar serieus, Snooki is jouw voorbeeld?

    Hahaha, je kon het niet laten, hé. (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Hale schreef:
    (...)

    Ja dat is ze.


    Waarom precies? Omdat ze zich door zoveel moeilijkheden heeft geslagen? Come on, dan kun je iemand kiezen die zich niet hele dagen zat zit te drinken en zich dood rookt. Er zijn genoeg artiesten die het moeilijk hebben gehad en die een beter rolmodel zullen zijn dan Snooki ooit van zal dromen.


    Olive

    Naar mij zeg je nu echt iets zoals: 'Osama Bin Laden is mijn voorbeeld.' Seriously? Snooki? FOR REAL?

    Orphan schreef:
    (...)

    Waarom precies? Omdat ze zich door zoveel moeilijkheden heeft geslagen? Come on, dan kun je iemand kiezen die zich niet hele dagen zat zit te drinken en zich dood rookt. Er zijn genoeg artiesten die het moeilijk hebben gehad en die een beter rolmodel zullen zijn dan Snooki ooit van zal dromen.

    Mwaa volgensmij zegt ze dit gewoon om te laetn zien hoe "outstanding" ze is ofzo -_- en omdat ze meent dat ze zelf ook zo ontzettend cool is met haar "ik weet hoe het is om te blowen en het te doen met jongens". :')


    ars moriendi

    Hooligan schreef:
    Naar mij zeg je nu echt iets zoals: 'Osama Bin Laden is mijn voorbeeld.' Seriously? Snooki? FOR REAL?

    Ik zou het zelfs nog kunnen begrijpen als ze zei "Kadhafi is mijn voorbeeld".
    Maar dit... -dies of shock-


    Where there is a sea there are pirates...

    Hooligan schreef:
    Naar mij zeg je nu echt iets zoals: 'Osama Bin Laden is mijn voorbeeld.' Seriously? Snooki? FOR REAL?


    There is still faith in humanity.


    Olive

    Captain schreef:
    (...)
    Ik zou het zelfs nog kunnen begrijpen als ze zei "Kadhafi is mijn voorbeeld".
    Maar dit... -dies of shock-

    Agreed

    Meddows schreef:
    (...)
    Mwaa volgensmij zegt ze dit gewoon om te laetn zien hoe "outstanding" ze is ofzo -_- en omdat ze meent dat ze zelf ook zo ontzettend cool is met haar "ik weet hoe het is om te blowen en het te doen met jongens". :')


    Humanity; I'm losing hope.


    Olive

    Ahnee heb ik een ruzie gemist? (no_chears)


    -

    Captain schreef:
    (...)
    Ik zou het zelfs nog kunnen begrijpen als ze zei "Kadhafi is mijn voorbeeld".
    Maar dit... -dies of shock-


    Hij heeft dan ook een heel land geregeerd en flink wat macht verzameld in Afrika, da's altijd nog wat beter dan je een gat in je kraag zuipen en jongens bespringe :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Orphan schreef:
    (...)

    Waarom precies? Omdat ze zich door zoveel moeilijkheden heeft geslagen? Come on, dan kun je iemand kiezen die zich niet hele dagen zat zit te drinken en zich dood rookt. Er zijn genoeg artiesten die het moeilijk hebben gehad en die een beter rolmodel zullen zijn dan Snooki ooit van zal dromen.


    Ik weet niet precies het is gewoon een gevoel ze is het gewoon voor mij.

    Ik zeik toch ook niet over johnny depp....

    Orphan schreef:
    (...)

    Humanity; I'm losing hope.


    I dont have the faintest idea who you are, but I admire you for still having faith in humanity _O_


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Hij heeft dan ook een heel land geregeerd en flink wat macht verzameld in Afrika, da's altijd nog wat beter dan je een gat in je kraag zuipen en jongens bespringe :Y)

    Èn hij was knap toen die nog jong was:


    Where there is a sea there are pirates...

    Hale schreef:
    (...)

    Ik weet niet precies het is gewoon een gevoel ze is het gewoon voor mij.

    Ik zeik toch ook niet over johnny depp....


    Tja, aangezien we je topics allemaal kennen is dat niet zo verwonderlijk. En waarom brengen we plots Johnny Depp in het gesprek, ik heb niks over hem gezegd :'D?


    Olive