• Vrijdag mag ik mijn usernaam veranderen.
    En nu twijfel ik tussen die twee.

    Dus welke is leuker?

    Umbreon: |||
    Bulbasaur: ||

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 17:08 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Escritura schreef:
    Bulbasaur


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Soundeffect schreef:
    In zo'n Pokémon topic heeft iemand al Bulbadinges gereserveerd, dus 't zou beetje lullig zijn die nu te nemen, dus ga voor die ander (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik neem Bulbasaur al faggot :Y)

    McTrusty schreef:
    Ik neem Bulbasaur al faggot :Y)

    Sorry hoor -.-


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Deletrius schreef:
    (...)
    Sorry hoor -.-

    Ik zeg het alleen maar

    McTrusty schreef:
    Ik neem Bulbasaur al faggot :Y)

    Dat blije poppetje derbij doet het hem hahaha

    Soundeffect schreef:
    In zo'n Pokémon topic heeft iemand al Bulbadinges gereserveerd, dus 't zou beetje lullig zijn die nu te nemen, dus ga voor die ander (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Als iemand al Bulbasaur gevraagd heeft, vind ik het behoorlijk achterbaks om die nu nog te nemen.
    Je vind beide mooi, neem dan die andere :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Het zou indd heel lullig zijn als je hem neemt, aangezien iemand anders hem al zou nemen. En ik vind het ook niet slim van je dat je het nu al wil kiezen, terwijl je hem volgende week pas neemt, nu kan iemand die andere ook nog snel nemen. Maargoed.

    Soundeffect schreef:
    In zo'n Pokémon topic heeft iemand al Bulbadinges gereserveerd, dus 't zou beetje lullig zijn die nu te nemen, dus ga voor die ander (:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Iemand anders neemt Bulbasaur al, ik zou je echt een rotjoch vinden moest je die nemen ook als je weet dat zij die wilt. Beleefdheid nihil!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 17:26 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Iemand anders neemt Bulbasaur aan, ik zou je echt een rotjoch vinden moest je die nemen ook als je weet dat zij die wilt. Beleefdheid nihil!

    Uhm ik ben geen joch [a]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Deletrius schreef:
    (...)
    Uhm ik ben geen joch [a]
    Nee, maar je hebt wel vaak een rotkarakter hier op Q.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Nee, maar je hebt wel vaak een rotkarakter hier op Q.

    WTF ik reageer gewoon als mezelf hoor. Ik laat niet over me heen lopen. Als anderen rot doen ,doe ik rot terug.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Deletrius schreef:
    (...)
    WTF ik reageer gewoon als mezelf hoor. Ik laat niet over me heen lopen. Als anderen rot doen ,doe ik rot terug.

    het ligt er eigenlijk aan wat jij rot vind. als mensen het al niet met je eens zijn over dingen voel je je aangevallen en doen mensen 'rot'. vandaar dat ze ook zo kut doen tegen je daarna


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.