Soundeffect schreef: In zo'n Pokémon topic heeft iemand al Bulbadinges gereserveerd, dus 't zou beetje lullig zijn die nu te nemen, dus ga voor die ander (:
Soundeffect schreef: In zo'n Pokémon topic heeft iemand al Bulbadinges gereserveerd, dus 't zou beetje lullig zijn die nu te nemen, dus ga voor die ander (:
Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.
Het zou indd heel lullig zijn als je hem neemt, aangezien iemand anders hem al zou nemen. En ik vind het ook niet slim van je dat je het nu al wil kiezen, terwijl je hem volgende week pas neemt, nu kan iemand die andere ook nog snel nemen. Maargoed.
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
Passerby schreef:
Iemand anders neemt Bulbasaur aan, ik zou je echt een rotjoch vinden moest je die nemen ook als je weet dat zij die wilt. Beleefdheid nihil!
Deletrius schreef:
(...)
WTF ik reageer gewoon als mezelf hoor. Ik laat niet over me heen lopen. Als anderen rot doen ,doe ik rot terug.
het ligt er eigenlijk aan wat jij rot vind. als mensen het al niet met je eens zijn over dingen voel je je aangevallen en doen mensen 'rot'. vandaar dat ze ook zo kut doen tegen je daarna