• Ik wil even wat zeggen. Ik snij mezelf. Nee eerder krassen. Ik hou het al maanden voor me en het is zwaar om het achter te houden. Ik ben elke week minstens een dag van de kaart en ik dacht dat mijn therapie hielp. Dat helpt het ook, voor een week. Ik ben al een jaar niet naar school geweest, en spijbelde veel. In januari kwamen mijn ouders erachter en zijn we naar de pyscholoog gestapt. Ik heb ze verteld dat ik een stem in mijn hoofd heb die vooral negatief is. Nadat ze erachter kwamen wat er aan de orde was ging het beter. Tot en met juli, toen ging ik weer kopje onder en begon het snijden en krassen weer. Ik had veel huilbuien en mijn ouders troosten me dan. Maar sinds twee weken geleden heb ik het elke dag. Ze zeggen dat het door de stress van alleen op vakantie gaan met een vriendin kwam en zeiden dat ik het moest proberen om te gaan. Ik was bang, want ik wist dat ik het niet aankon. Ik ben nu in Barcelona waar ik heen zou gaan en ik doe het vooral voor mijn beste vriendin dit. Maar de waarheid is, ik voel me de hele dag door depressief en als ik mezelf te kut voel snij ik mezelf weer. Dan voelt het weer wat beter en kon ik weer ademhalen, ik heb veel met mijn ouders gebeld en ze zeiden dat ik moest proberen te genieten, al is het erg lastig. Genieten lukt me niet en ik heb spijt dat ik ja heb gezegd. Maar ik hou een reisdagboek ben met alle kutgevoelens die ik heb en ik schrijf vooral de waarheid op. Ik wil mijn ouders het laten lezen en laten zien wie ik echt ben en waar ik allemaal over heb gelogen. Ik wil dat masker afgooien en laten zien dat ik genoeg van dit heb. Ik wil weer opnieuw beginnen. Hierna wil ik een nieuwe start en een nieuw begin.


    SLOAN.

    Goedzo. Je moet het dagboek laten zien als je er écht klaar voor bent.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 16:14 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Deze topics mogen niet, over automutilatie.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    Deze topics mogen niet, over automutilatie.

    Ze zet mensen toch niet aan tot :W


    "I shut my eyes in order to see.'

    respect. ik ben ook laatst gestopt met krassen, en ik geef toe, het is moeilijk. pas toen mijn vriendje met een oh zo awesome compromis afkwam, ben ik écht gestopt. (de compromis was, dat als hij nog merkte dat ik mezelf sneedt hij zichzelf dronken zou drinken- hij weet dat ik een alcoholverlsaafde vader heb en dat ik dus haat heb aan dronkenschap. ik moet wel toegeven dat het helpt.)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Weirwood schreef:
    (...)
    Ze zet mensen toch niet aan tot :W


    Weet ik, maar ik wilde ooit eens zo'n topic openen, toen heb ik met een mod ge PB'd, en die zei dat het niet mocht. Ik wilde ook geen triggerend verhala neerzetten.

    Vandaar.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    (...)

    Weet ik, maar ik wilde ooit eens zo'n topic openen, toen heb ik met een mod ge PB'd, en die zei dat het niet mocht. Ik wilde ook geen triggerend verhala neerzetten.

    Vandaar.

    Hm, nou in principe mag je hier wel een topic over openen (: Je moet je verhaal toch ook kwijt kunnen :'D Als het, zoals jij ook zegt, maar niet te triggerend.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weirwood schreef:
    (...)
    Hm, nou in principe mag je hier wel een topic over openen (: Je moet je verhaal toch ook kwijt kunnen :'D Als het, zoals jij ook zegt, maar niet te triggerend.


    Nu ben ik BLIJ!!!!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oh wat erg voor je! Je kan me pb'en als je iemand nodig hebt die je kan helpen of iets dergelijks.
    Maar dit topic mag, want ze zet mensen er niet aan toe om zich te snijden.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 16:07 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Wat goed van je :'D Ik hoop dat het allemaal lukt en dat je weer vrolijk wordt en kunt stoppen met het krassen. Succes! <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Respect, echt heel veel respect dat je dat zo vertelt en je moet dat dagboek zeker aan je ouders laten lezen. Heel goed van je!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Soundeffect schreef:
    Wat goed van je :'D Ik hoop dat het allemaal lukt en dat je weer vrolijk wordt en kunt stoppen met het krassen. Succes! <3


    I love you Tim

    Soundeffect schreef:
    Wat goed van je :'D Ik hoop dat het allemaal lukt en dat je weer vrolijk wordt en kunt stoppen met het krassen. Succes! <3


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Ik heb echt respect voor je!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Soundeffect schreef:
    Wat goed van je :'D Ik hoop dat het allemaal lukt en dat je weer vrolijk wordt en kunt stoppen met het krassen. Succes! <3


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Soundeffect schreef:
    Wat goed van je :'D Ik hoop dat het allemaal lukt en dat je weer vrolijk wordt en kunt stoppen met het krassen. Succes! <3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.