• Jamess ;D

    Naar aanleiding van dit topic.

    Waarom James? Omdat ik een old school pokemon fan ben en de eerste afleveringen het beste vind. En ik vond Team Rocket altijd zo awesome (bloos). Dat ze altijd doorgingen, hoewel ze keihard faalden ;D

    Samen met Jesssie zijn we Team Rocket. We zijn nog wel opzoek naar een Mweoth ^^

    Over 2/3 weken ga ik wel weer terug naar DarkSavior, gewoon omdat dat mijn username is en omdat ik van die username hou.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 22:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I like it. :')

    Aparte naam, doet me denken aan James Phelps en aan James Potter.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    I loved James.. Really, he was awesome XD
    (Plus, his name kicks ass)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Is dit de nieuwe hype? JUSTIN BIEBER IS OVER! POKEMON BEHEERST Q. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Is dit de nieuwe hype? JUSTIN BIEBER IS OVER! POKEMON BEHEERST Q. :'D


    + 10 voor die reactie xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uneventful schreef:
    Is dit de nieuwe hype? JUSTIN BIEBER IS OVER! POKEMON BEHEERST Q. :'D


    _O_ I am now happy. Finally


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Uneventful schreef:
    Is dit de nieuwe hype? JUSTIN BIEBER IS OVER! POKEMON BEHEERST Q. :'D

    Iedereen wordt steeds kinderachtiger... :'D

    Snivellus schreef:
    Aparte naam, doet me denken aan James Phelps en aan James Potter.

    Ik dacht aan James Phelps. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    juaaaa!!! hha, nu moet ik denken aan die aflevering met die snorlax dat zich op James neerzette :')


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Net zoals Rebecca(Snivellus) als zei het doet me denken aan James Phelps en James Potter.
    Maar Becky(bijnaam van Snivellus) en ik praten ook teveel over hp.
    Maar die pokemon hype is vast weer smel voorbij dus ik wil een orginele username.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Ghehehe, i love team rockett (A)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Snorlax schreef:
    juaaaa!!! hha, nu moet ik denken aan die aflevering met die snorlax dat zich op James neerzette :')

    Neeeee, dat doe je niet!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik hoop het niet, ik vind deze hype tenminste leuk (joehoe)
    p.s. Origineel is moeilijk hoor ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ZivaDavid schreef:
    Net zoals Rebecca(Snivellus) als zei het doet me denken aan James Phelps en James Potter.
    Maar Becky(bijnaam van Snivellus) en ik praten ook teveel over hp.
    Maar die pokemon hype is vast weer smel voorbij dus ik wil een orginele username.

    Ik heb mijn originele al, dus dachten ik en Jesssie dat we gewoon even voor de lol meedoen xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.