• Ja, kijkt er iemand op quizlet naar Skins (krul)? Ik wil namelijk die serie beginnen kijken, maar ik weet niet zeker of hij eigenlijk wel echt zo leuk is. Dussss... Wie kent het?


    Olive

    Orphan schreef:
    (...)

    Katheryn Prescott, ze speelt Emily Fitch heb ik begrepen :Y)


    *dead* Oh my god, Kathryn is geweldig. En ja, ze speelt Emily :Y). Ze speelt mee in de tweede generatie (mijn favoriete generatie, :X) and dus season 3 en 4.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    (...)

    *dead* Oh my god, Kathryn is geweldig. En ja, ze speelt Emily :Y). Ze speelt mee in de tweede generatie (mijn favoriete generatie, :X) and dus season 3 en 4.


    Ja, ik wilde eigenlijk meteen seizoen 3 & 4 beginnen kijken omdat ik wist dat ze daarin meespeelde, maar ik heb nu besloten om toch het hele seizoen te kijken :3


    Olive

    Carcass schreef:
    Ik kijk ze allebei, maar mijn voorkeur gaat naar de Britse, Maxxie & Effy!



    Dat moest even, sorry.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Orphan schreef:
    (...)

    Ja, ik wilde eigenlijk meteen seizoen 3 & 4 beginnen kijken omdat ik wist dat ze daarin meespeelde, maar ik heb nu besloten om toch het hele seizoen te kijken :3


    Ik ben zelf begonnen met 3 en 4, en dus ben ik veel meer gehecht aan hen, maar 1 en 2 zijn eigelijk wel beter, realistischer.
    Het is wel heel erg lastig dat elke 2 jaar er een nieuwe cast is, dat ga je je later (wanneer je aan de personages gehecht ben geraakt) waarschijnlijk heel erg vervloeken :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Orphan schreef:
    (...)

    Lol, sorry maar dat geloof ik totaal niet :'D Britten maken alles altijd beter dan de Amerikanen en aangezien de Britse de originele is, is de USA-reeks sowieso een goedkope rip-off.


    Nee dat is die niet.

    Bij de britse versie viel ik half in slaap en bij de usa versie zat ik steeds op het puntje van me stoel.

    Doodzonde dat het niet meer verdergaat.

    Monkeyslut schreef:
    (...)

    Ik ben zelf begonnen met 3 en 4, en dus ben ik veel meer gehecht aan hen, maar 1 en 2 zijn eigelijk wel beter, realistischer.
    Het is wel heel erg lastig dat elke 2 jaar er een nieuwe cast is, dat ga je je later (wanneer je aan de personages gehecht ben geraakt) waarschijnlijk heel erg vervloeken :X


    Nja, ze studeren dan af heb ik gehoord? Daarom dat het maar 2 jaar is ofzo?
    & haha, ik snap wat je bedoelt! Dat heb ik altijd als ze een personage minder tekst geven of laten verdwijnen :'D


    Olive

    Monkeyslut schreef:
    (...)


    Dat moest even, sorry.


    Gurl..


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Hale schreef:
    (...)

    Nee dat is die niet.

    Bij de britse versie viel ik half in slaap en bij de usa versie zat ik steeds op het puntje van me stoel.

    Doodzonde dat het niet meer verdergaat.


    Tja, dan ligt dat vast aan jou :') Britse dingen zijn sowieso veel beter dan Amerikaanse. Waarschijnlijk kick je gewoon op het Amerikaanse onrealisme.


    Olive

    Orphan schreef:
    (...)

    Tja, dan ligt dat vast aan jou :') Britse dingen zijn sowieso veel beter dan Amerikaanse. Waarschijnlijk kick je gewoon op het Amerikaanse onrealisme.


    Thefuck.

    Echt niet!

    Ik vind hem gewoon veel beter en mooier dan de britse versie.

    Hale schreef:
    (...)

    Thefuck.

    Echt niet!

    Ik vind hem gewoon veel beter en mooier dan de britse versie.


    Oke dan :')


    Olive

    Ja het is wel leuk, en de Britse versie is sowieso beter dan de Amerikaanse. Ik probeerde de Amerikaanse te kijken, maar het was gewoon precies hetzelfde, alleen dan slechter. (vind ik dan)


    As travars

    En Chris, uit de eerste generatie, is zo schattig en leuk hahah _O_


    As travars

    Hale schreef:
    (...)

    Thefuck.

    Echt niet!

    Ik vind hem gewoon veel beter en mooier dan de britse versie.


    Hoe kan je iets waarin de verhaallijn quasi helemaal is overgenomen, met hier en daar een aanpassing beter vinden dan het origineel?
    Nu goed, jij jouw mening.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    (...)

    Hoe kan je iets waarin de verhaallijn quasi helemaal is overgenomen, met hier en daar een aanpassing beter vinden dan het origineel?
    Nu goed, jij jouw mening.


    This :Y)


    Olive

    Carcass schreef:
    (...)

    Gurl..



    Damn.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]