• Members of the WAG-gang

    Persuade - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Camino - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Shaftesbury - Elena - WAG van David Villa.
    Mephobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    YoungGun - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.
    Retweet - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Palestina - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Cosmopolite - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 16:09 ]


    Everything is worse without music.

    Ik heb al gzocht maar niemand weet de weg blijkbaar. I siedereen dan daar gestopt ofzo?


    Tears are words the heart can't say.

    Misschien heb je het daar wel uitgespeeld (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik luister mijn klompendans liedje


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Pff zo maar nog eens opnieuw zoeken. Mss op youtube.
    De eerste keer heb ik het wel utigespeelt.


    Tears are words the heart can't say.

    Dood. Again. Lisa mag ger oplossen vanavond.


    Tears are words the heart can't say.

    Ja, ik ben ondertussen tv kijken :W
    En mijn internet doet weer vervelend


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Oke.
    Stom.


    Tears are words the heart can't say.

    Hee, hij doet het weer normaal *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Oke. Ik ga schrijven maar eerst tafel gaan zetten. Ik ben eens benieuwd hoe het in Nieuwpoort was. Ik kreeg ehet echt nie tover mijn ahrt mezelf pijn te doen om haar in een ambulance te zien liggen.


    Tears are words the heart can't say.

    Begrijpelijk! Vertel je me als er iets belangrijks is gebeurt?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ofcourse I do. (:


    Tears are words the heart can't say.

    Ben ik weer.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hee Anne! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Weet je wat jammer is, dat bij topleden het kopje met Meeste forumberichten weg is, dan zou jij vet bovenaan staan, ahha


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Mijn buren hebben exact 3 min de tijd om te maken dat die camionet voor ons pport weg is. Of er stormt een orkaaan naar buiten. Om 6 uur als mijn ouder thuiskomen en direct binnen rijden in de garage. gaan ze voor ons poort gaan staan. Het ziet er verdomme pikzawrt buiten. Als er hagel valt en ze kunnen niet binnerijden gaan mijn buren een vulkaan weten ontploffen namelijk papa. Stomme apen.


    Tears are words the heart can't say.