• Members of the WAG-gang

    Persuade - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Camino - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Shaftesbury - Elena - WAG van David Villa.
    Mephobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    YoungGun - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.
    Retweet - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Palestina - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Cosmopolite - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 16:09 ]


    Everything is worse without music.

    YoungGun schreef:
    Ze is dus naa nieuwpoort gedaan en het komt e zo wat opneeer dat het daar meer op een rusthuis lijkt dan op een revalidatiecentrum. Ze moet dingen vanaf nu al alleen doen, ook al kan ze dta niet eens. of dat beteknt nogal dta ik mss haar nooit meer thuis zie. Ze was aan het huilen en toen ze weg gingen begon ze helemaal te lfippen en te doen. Serieus. Om de duur ligt ze nog beter thuis bij ons.
    WAT, dit kunnen ze niet maken, als ze zien dat ze niet veel kan, laten ze haar toch niet haar eigen boontjes doppen, dit is belachelijk


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tot zo Naomi
    Ik mag eigenlijk niet meer op de laptop, dus ik kom zo wel af en toe moet mijn mobiel kijken


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    YoungGun schreef:
    Ze is dus naa nieuwpoort gedaan en het komt e zo wat opneeer dat het daar meer op een rusthuis lijkt dan op een revalidatiecentrum. Ze moet dingen vanaf nu al alleen doen, ook al kan ze dta niet eens. of dat beteknt nogal dta ik mss haar nooit meer thuis zie. Ze was aan het huilen en toen ze weg gingen begon ze helemaal te lfippen en te doen. Serieus. Om de duur ligt ze nog beter thuis bij ons.


    OMG, dus jullie zijn gewoon voorgelogen o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ongeveer een beetje wel ja. Sorry hoor maar ik weet niet hoe ze het daar moet redden.


    Tears are words the heart can't say.

    Als ze daar overlijdt he, en dat is de schuld van die organisatie, eis ik dat ze nieuwpoort sluiten


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zeg dta niet alsjeblieft.


    Tears are words the heart can't say.

    Ze heeft volgens de wet recht op voldoende medische zorg! Ze mag pas weer op haarzelf als ze alles zelfstandig kan doen, dat kan niet, dus het is tegen de wet


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    YoungGun schreef:
    Zeg dta niet alsjeblieft.
    sorry nikki, maar we kunnen de waarheid niet ontlopen ;$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nee dat is he tniet want ze heeft zelf toestemming gegeven naar daar te gaan. Dorr haa rin he tbegin duidelijk te maken zelfstandig te zijn denken ze haar sneller te genezen denk ik. Dat ze maar wachten hoe koppig ze kan zijn.


    Tears are words the heart can't say.

    Nu ben ik Django uitlaten


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Shaftesbury schreef:
    (...)sorry nikki, maar we kunnen de waarheid niet ontlopen ;$

    Waarheid of niet dat doet pijn. Ongelofelijk veel pijn...


    Tears are words the heart can't say.

    YoungGun schreef:
    Nee dat is he tniet want ze heeft zelf toestemming gegeven naar daar te gaan. Dorr haa rin he tbegin duidelijk te maken zelfstandig te zijn denken ze haar sneller te genezen denk ik. Dat ze maar wachten hoe koppig ze kan zijn.
    dit is ronduit belachelijk


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    YoungGun schreef:
    (...)
    Waarheid of niet dat doet pijn. Ongelofelijk veel pijn...
    Sorry! Echt waar, ik wist niet dat dat zo hard aan kwam ;$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ga me klaarmaken en spullen uitzoeken voor morgen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Shaftesbury schreef:
    (...)Sorry! Echt waar, ik wist niet dat dat zo hard aan kwam ;$

    Geeft niet. Je kon niet weten dat het zo hard aan zou komen. Het is oke.


    Tears are words the heart can't say.