• Ja ik aap het andere topic na:P
    Als hun pokemon usernames doen, waarom dan ook niet van de Hongerspelen?
    Ik zet hieronder de Hongerspelen namen neer:
    Cinna
    Avox
    iPeeta

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 14:34 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Maar zoveel namen zijn er niet in de Hongerspelen, en bovendien zijn veel daarvan al bezet. :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wat zijn hongerspelen? haha


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Defensive schreef:
    Maar zoveel namen zijn er niet in de Hongerspelen, en bovendien zijn veel daarvan al bezet. :')

    Denk na
    Tribut
    President Snow
    Avox girl


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Incarcerous schreef:
    Wat zijn hongerspelen? haha

    De meest geweldige triologie ooit geschreven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De namen Everdeen, Haymitch en Cinna zijn al bezet, want die zijn van mij, hihihi. Haymitch is een gedeeld account van mij en Tanner. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oke ik vondt Avox zo leuk dat hem heb gekozen-bad me


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Is Katniss eigenlijk al bezet? (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    Is Katniss eigenlijk al bezet? (cat)

    Moet je kijken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ken het niet, en ik ga toch voor pokemon.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    iPotter schreef:
    Is Katniss eigenlijk al bezet? (cat)


    Volgensmij niet. (: Catnip ook niet, net zoals Gale, Peeta, Hawthorne en Mellark, want die namen wou ik eigenlijk in plaats van Cinna. (: Portia is nog wel vrij!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 14:33 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Adrian schreef:
    Ik ken het niet, en ik ga toch voor pokemon.

    Ja, dat is logisch als je het niet kent. (krul)

    Katniss is toch al bezet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Cinna schreef:
    (...)

    Volgensmij niet. (: Catnip in ieder geval wel, net zoals Gale, Peeta, Hawthorne en Mellark, want die namen wou ik eigenlijk in plaats van Cinna. (: Portia is nog wel vrij!

    Primrose is ook bezet
    Hoe heet die ene ook alweer. Die de tributen trekt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Foxface


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lisa heeft ook een Hongerspelen naam iPeeta, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Avox schreef:
    (...)
    Primrose is ook bezet
    Hoe heet die ene ook alweer. Die de tributen trekt


    Effie Prul? Kom even niet op de Engelse naam.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.