• HoiHoi, ik heb gister lopen kutten met de instellingen van mijn Ipod Nano (5e editie van de reeks - dus die met camera) en ik heb in Itunes aangeklikt dat ik hem als schijfruimte wilde gebruiken, omdat ik documenten op de IPOD wilde zetten. Uiteindelijk gedaan, nu zet ik de computer vanmorgen aan, wordt mijn IPOD niet meer herkent. Door zowel 'deze computer' als 'Itunes' niet meer. Iemand enig idee waar ik ergens deze instellingen weer terug kan veranderen? www.apple.com/nl helpt me ook niet echt op weg met hun uitleg :/ ..

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 11:53 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    ... Ziet er naar uit dat ik hem dan maar gewoon niet meer kan gebruiken, als niemand een oplossing weet :')..


    Wie du mir, so ich dir.

    Ga naar de winkel? ;x


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Jonsu schreef:
    ... Ziet er naar uit dat ik hem dan maar gewoon niet meer kan gebruiken, als niemand een oplossing weet :')..

    Ik heb een andere, en zoiets heb ik nog nooit gedaan, dus heb ik geen idee. Misschien moet je ermee naar de winkel gaan en daar om advies vragen?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Apple is gewoon kut, ik ben er vanaf gestapt omdat Itunes nóóit meewerkte. (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Sorry, ik heb geen Ipod Nano, dus ik heb géén idee waar je het over hebt. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    De oplossing: gooi dat ding a.u.b. weg :'D Apple scks x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weirwood schreef:
    De oplossing: gooi dat ding a.u.b. weg :'D Apple scks x)

    not.

    Reset 'm eens? :3
    Menu en bolletje tegelijk induwen.

    McTrusty schreef:
    (...)
    not.

    Reset 'm eens? :3
    Menu en bolletje tegelijk induwen.

    Yes.

    (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ehm, ik heb dat vaak gehad. Itunes deïnstalleren, opnieuw installeren en dan zou hij het weer moeten doen. Anders even terug gaan naar de winkel -mijn 5e generatie heeft het net begeven. Doet niks meer, out of nowhere-

    Apple sucks big time. Ipods gaan zonder reden stuk, meestal zo rond de 2 jaar. Ik ga overstappen op een ander merk. Mocht je je ipod niet meer kunnen gebruiken, dan raad ik je aan hetzelfde te doen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    McTrusty schreef:
    (...)
    not.

    Reset 'm eens? :3
    Menu en bolletje tegelijk induwen.


    Het is algemeen bekend, dat apple alleen om de naam zo duur is, niet om de kwaliteit (krul)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    (...)

    Het is algemeen bekend, dat apple alleen om de naam zo duur is, niet om de kwaliteit (krul)

    Dan zal ik mijn macbook, - die ik beter vind dan iedere andere pc die ik heb gehad - even wegsmijten. :3 Ik vind iPods ook beter dan gewone mp3/mp4, die besturing is tenminste deftig.

    Ecanus schreef:
    Ehm, ik heb dat vaak gehad. Itunes deïnstalleren, opnieuw installeren en dan zou hij het weer moeten doen. Anders even terug gaan naar de winkel -mijn 5e generatie heeft het net begeven. Doet niks meer, out of nowhere-

    Apple sucks big time. Ipods gaan zonder reden stuk, meestal zo rond de 2 jaar. Ik ga overstappen op een ander merk. Mocht je je ipod niet meer kunnen gebruiken, dan raad ik je aan hetzelfde te doen.

    ik heb mijn iPods al 8 jaar & 4 jaar, en ze werken allebei nog perfect (':


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    McTrusty schreef:
    (...)
    Dan zal ik mijn macbook, - die ik beter vind dan iedere andere pc die ik heb gehad - even wegsmijten. :3 Ik vind iPods ook beter dan gewone mp3/mp4, die besturing is tenminste deftig.


    Ik zeg niet, dat je dat moet doen. Natuurlijk zit er ook heus wel kwaliteit bij apple, en een macbook kan ook gewoon beter zijn dan een vorige laptop die je gehad hebt. Maar vooral van de ipods is bekend, dat de kwaliteit niet denderend is. Die dingen, die zijn ontworpen, om eens in de 2/3 jaar kapot te gaan, zodat je een nieuwe moet kopen. Ja, de besturing is handig -dat is waarom ik steeds terug ging naar apple, maar met die nieuwe nano kunnen ze het vergeten-, maar de mp3's en mp4's van Sony, zijn in kwaliteit eigenlijk beter. Net als heel wat meer merken. De macbooks zijn het beste product van apple, die zijn hogere kwaliteit, maar de Ipods, die zijn niet echt geweldige kwaliteit. Het model is mooi en de besturing is makkelijk. Maar dat zegt helemaal niks over de kwaliteit.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mijn iPod doet dat ook wel eens, hij laad dan wél op, maar mijn computer herkent hem niet meer. Ik heb iPod Nano, 1e generatie en als ik hem dan gewoon helemaal uitzet en een paar keer met de holdknop heen en weer ga en hem weer aanzet, dan in de computer steek doet ie het meestal weer. Anders gewoon even wachten totdat hij uitvalt en hem dan weer in de computer doen. Werkt meestal wel bij mij. (: Ik heb mijn iPod trouwens al 5 jaar. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    West schreef:
    (...)
    ik heb mijn iPods al 8 jaar & 4 jaar, en ze werken allebei nog perfect (':


    Uitzonderingen moeten er zijn, maar het is gewoon zo, dat die dingen ontworpen worden, eens in de zoveel tijd kapot te gaan. Mijn eerste, ging na 2 jaar kapot, de bovenkant ging er af, mijn holdknop stopte met werken en hij viel constant uit. Mijn tweede is een paar dagen geleden zonder reden kapot gegaan. Hij deed het in de avond nog prima, de volgende ochtend ging hij niet meer aan, ging hij eindelijk aan, deed het licht het niet meer en toen het licht het weer deed, deed hij het een wonderbaarlijke 5 minuten weer, voordat hij niet meer van hold af wilde gaan. En ik zorg echt extreem goed voor mijn ipod, dat ding is nog nooit gevallen en heeft zelfs een eigen kussen :Y)

    Maarja, geloof het of niet, er zijn veel betere merken dan Apple, voornamelijk als het op mp3spelers aan komt. Alleen apple heeft de naam, dus kopen mensen snel apple.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.