• En maakt plaats voor Orphan, die psychologische thriller waar een oud, gestoord wijf zich voordoet als een klein meisje en iedereen vermoord (krul)



    Olive

    Monkeyslut schreef:
    Hoe kan een volwassen vrouw zich nu voordoen als een kind? En dat mensen er dan ook echt intrappen ... *heeft film niet gezien, en is dat ook niet van plan [schijterd qua horror]*

    Met een doek ofzo, plet ze haar borsten, plus ze heeft een fysieke ziekte, waardoor ze klein is en jonger lijkt.


    Let it come and let it be

    Haha die film is lollig


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Hij is totaal niet eng, er is een klein schrikmomentje in maar voor de rest... Ah en die Esther speelt ah, zij gaat ook in the hunger games spelen


    SLOAN.

    Orphan schreef:
    (...)

    Echt hé _O_ Geweldige film gewoon, zo'n mindfuck.

    Nu heb ik echt zin om die Dvd te pakken en 'm opnieuw te kijken, maar laat ik dat maar niet doen, zo midden in de nacht :'D


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Nu heb ik echt zin om die Dvd te pakken en 'm opnieuw te kijken, maar laat ik dat maar niet doen, zo midden in de nacht :'D


    Ik snap wat je bedoelt _O_ Ik ga hem straks denk ik weer eens kijken (krul)


    Olive

    Paralize schreef:
    Hij is totaal niet eng, er is een klein schrikmomentje in maar voor de rest... Ah en die Esther speelt ah, zij gaat ook in the hunger games spelen


    Wie gaat ze spelen (krul)?


    Olive

    Als 'ie goed is, dan wil ik 'm kijken 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    'I will cut that hairless little prick of yours off, before you even know what it's for' of zoiets als dat haha. Engste film ooi


    All I have in life, is my imagniation.

    Orphan schreef:
    (...)

    Wie gaat ze spelen (krul)?


    Clove, een van de tribuen die ook moordachtig is? Hé haar districtpartner is een lekker ding. Maar ze wordt vermoord,arm ding


    SLOAN.

    Weirwood schreef:
    Als 'ie goed is, dan wil ik 'm kijken 8)


    Het is een sterk verhaal, maar niet echt horror, meer thriller (krul)


    Olive

    Monkeyslut schreef:
    Hoe kan een volwassen vrouw zich nu voordoen als een kind? En dat mensen er dan ook echt intrappen ... *heeft film niet gezien, en is dat ook niet van plan [schijterd qua horror]*


    Er zijn ziektes, die er voor zorgen dat je er altijd als een klein kind uit ziet. Net als dat er ziektes zijn, die kleine kinderen op oude mensen laten lijken..

    Wij keken die film op school 8D Met zijn allen bij wiskunde x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Videotape schreef:
    'I will cut that hairless little prick of yours off, before you even know what it's for' of zoiets als dat haha. Engste film ooi


    Eng is hij niet, maar dat zinnetje heb ik ooit gebruikt, ze heeft zulke geweldige qoutes _O_


    Olive

    Al heeft hij net een south park plot :D

    McTrusty schreef:
    Al heeft hij net een south park plot :D

    Klinkt misschien stom, maar in tegenstelling tot SouthPark, is Orphan écht heel realistisch!


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Klinkt misschien stom, maar in tegenstelling tot SouthPark, is Orphan écht heel realistisch!

    Maarnee serieus, een kind dat uiteindelijk een vrouw blijkt te zijn, is wel iets dat de makers van South Park uit hun duim zouden kunnen lokken. :3

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 0:02 ]