• Stel, de HP-wereld bestaat echt en je bent ernaartoe geflitst. Je lijd aan geheugenverlies, maar plots komt Snape naar je toe en zegt: 'Amortentia, tegen morgen.' Je drankje lukte, maar je diende het niet op tijd in. Je denkt 'Ach ja, ik heb het nu gemaakt, ik kan het nu evengoed gebruiken'. Op wie zou je het eerst gebruiken?

    p.s. Voor de mensen die niet weten wat Amortentia is, het is een liefdesdrank.

    p.p.s. Ik bedoelde op wie zou je het gebruiken die op Hogwarts zit?

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 21:01 ]


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    Drarry schreef:
    Niemand- zo wil ik geen liefde.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Tobuscus, mag ik eerst naar Amerika reizen en hem vervolgens gaan stalken, om het vervolgens, als hij niet kijkt in zijn koffie te gooien..

    Maar eigenlijk zou ik het op niemand gebruiken, zo wil ik geen liefde. Komen alleen problemen van.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 21:02 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zou een beetje geven aan Harry en een beetje aan Draco = DRARRY!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ecanus schreef:
    Tobuscus, mag ik eerst naar Amerika reizen en hem vervolgens gaan stalken, om het vervolgens, als hij niet kijkt in zijn koffie te gooien..

    Maar eigenlijk zou ik het op niemand gebruiken, zo wil ik geen liefde. Komen alleen problemen van.


    Ewwwwww! Gross! D:
    Dat had ik niet van je verwacht >:C

    Je moet de helft met mij delen, zodat ik het aan emma watson kan geven, dan geef ik de helft aan jou voor toby als ik dat spul krijg :Y)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 21:05 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Hesperide schreef:
    Hmm, mijn crush :3
    Maar ik weet niet of ik op die manier wel liefde wil krijgen..


    They fell in love, didn't they?

    Unpretty schreef:
    Niemand.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Oppugno schreef:
    Ik zou een beetje geven aan Harry en een beetje aan Draco = DRARRY!


    You can't not look cool with a crossbow.

    Seamus Finnigan. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Fred! :9~ Al zou ik er vast minder van genieten als hij onder een liefdesdrankje zat.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nobody. Ik vind dat het namelijk geen echte liefde is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    iPotter schreef:
    Fred! :9~ Al zou ik er vast minder van genieten als hij onder een liefdesdrankje zat.

    Drarry schreef:
    Niemand- zo wil ik geen liefde.


    26 - 02 - '16

    Mensen nemen dit veel te serieus op, zoals altijd :W


    -

    Op Won Won, omdat ik van hem hou en hij me toch nooit leuk zou vinden met Hermelien in de buurt. :') Maar eigenlijk als ik het écht had zou ik het niet gebruiken. :Y)


    All was well.

    Romanian schreef:
    Seamus Finnigan. :9~


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)