• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:55 ]

    Achjoh, laat iedereen lekker voor zich weten.


    I love you Tim

    Een vriendin van me ging eens tegen een club voetballen, en een meisje van die andere club had haar - en daarmee eens - nog jaren lastiggevallen omdat m'n vriendin haar had getackelt. Achterlijk klerewijf, als je daar problemen om gaat maken moet je niet gaan voetballen, easy as shit.
    En vervolgens de broer erbij halen - die ook bij ons op school zat. Typisch aso VMBO-gedrag.


    No growth of the heart is ever a waste

    Iedereen zijn ding,maar zelf vind ik het ook best raar


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Ah.. Ik sta ook never nooit bloot in de buurt van anderen?
    Dat is toch niet vreemd? :S
    Tuurlijk, we hebben allemaal 'tzelfde, maar toch.
    Ze hoeven niet alles te zien, een beetje privacy houd ik wel van.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    PureObsessed schreef:
    Achjoh, laat iedereen lekker voor zich weten.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    PureObsessed schreef:
    Achjoh, laat iedereen lekker voor zich weten.


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.

    Hmm dat vind ik idd best wel raar, maar dat is omdat ik ook op voetbal zit.
    Vaak zeggen buitenstaanders (dus die niet voetballen), dat het raar is om gezamenlijk te douchen..

    Ach I don't care wat ze zeggen/denken, ik vind het niet erg om met andere mensen te douchen. Bij ons is het altijd gezellig (joehoe)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik zou, net als hun, ook waarschijnlijk een handdoek voorhouden.
    Dat mag iedereen toch zelf weten?


    Me so good.

    Oke dit klinkt misschien best raar maar ik vind het altijd wel gezellig om samen te douchen.. ach ja iedereen moet het zelf weten maar ik ben nou eenmaal niet zo preuts...


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik zou thuis gaan douchen ipv daar. :'D


    -

    Genius schreef:
    Ik zou thuis gaan douchen ipv daar. :'D


    Haha, idd. :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik weet dat iedereen hetzelfde is maar ik ga serieus voor geen goud naakt met een groep meisjes douchen. Mijn lichaam is alleen voor mij en m'n vriend en niemand anders hoeft dat te zien.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik zou dat ook niet doen, douchen met iedereen erbij, ook al zijn het mijn team genoten en hebben ze hetzelfde als ik. Beetje privacy houd ik wel van haha.
    Maar van die rokjes snap ik wel, waarom? XD


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Genius schreef:
    Ik zou thuis gaan douchen ipv daar. :'D

    Ik ook, maar dan om het feit dat mijn douche gewoon fijn is en je precies de tempratuur in kunt stellen :'D


    Let it come and let it be