• Ik heb een vraag aan de HP-fans. Zouden jullie een tatoeage van Harry Potter nemen? Bijvoorbeeld het logo van Hogwarts of toch The Dark Mark?


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Anitaaa schreef:
    Dat vind ik dom.
    I mean, dan heb je later een tattoo van je tiener-obsessie?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hahaha, te lachwekkend. Ik zal je voor gek verklaren als je dat doet. Zelfde geld voor alle andere obsessies/namen/periodes die je laat tatoeeren.

    Roel, 25 nu, heeft een tatoeage van the Deathly Hallows, waar ik op zich niks mis mee vind.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    ''Always'' op mijn enkel misschien, maar ik hou niet zo van tattoo's.


    Sometimes an angel, sometimes a devil, but always me.

    Als ik er over anderhalf jaar nog zo over denk laat ik 'Always' op mijn pols zetten. Maar die gaat veel verder dan alleen maar HP.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ga dat zeker niet doen, maar als ik dan toch moet kiezen, kies ik het teken van the Deathly Hallows.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Uh nee.


    -

    Hmm ik ben niet zo dol op tattoo's. Maar als het moet.. dan toch het woord 'Always'.


    It's time to be happy again.

    Nightingale schreef:
    Hmm ik ben niet zo dol op tattoo's. Maar als het moet.. dan toch het woord 'Always'.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    AprilJune schreef:
    Nee.


    All I have in life, is my imagniation.

    Hoewel ik een HP fan ben, zou ik er geen tattoo van nemen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Zonder Harry Potter zou ik echt niet leven, maar een tatoeage lijkt me niks. Harry is een deel van mijn leven dat bewaart wordt in mijn hoofd en in de boeken die ik nooit van mijn leven weg doe. Niet op mijn huid.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Anitaaa schreef:
    Dat vind ik dom.
    I mean, dan heb je later een tattoo van je tiener-obsessie?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.