• Ik was er erg nieuwsgierig naar wie houden van Drarry of wie het haten.
    Stem op deze poll!
    http://www.quizlet.nl/polls/18697/drarry-or-not/

''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

Cockney schreef:
    (...)
    Ik mag je poll dan wel ingevuld hebben, ik vind je heel erg falen.
    Laat mensen die van Drarry houden toch gewoon lekker. Ik zeg ook niks van die vele 1D topics en weetikveel welke trends er nu zijn, terwijl het me ook niks zegt. Is het jouw ding niet, klik dan gewoon op het rode kruisje en laat een ander in zijn waarde. Ga er geen poll over maken om gelijk te krijgen dat je niet de enige bent die het maar niks vindt.

“When you have eliminated the impossible, whatever rema

Wowzes, meer Drarry dan not's. Ik dacht dat het er veel minder zouden zijn. En overigens, dat was niet gemeen bedoeld. Op zich heb ik niks tegen Drarry en als je Drarry fan bent moet je dat vooral doen.

[ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 20:36 ]

''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

Ik ben neutraal. Het stoort me niet echt, maar ik ben niet zo addicted

Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

Cockney schreef:
    (...)
    Ik mag je poll dan wel ingevuld hebben, ik vind je heel erg falen.
    Laat mensen die van Drarry houden toch gewoon lekker. Ik zeg ook niks van die vele 1D topics en weetikveel welke trends er nu zijn, terwijl het me ook niks zegt. Is het jouw ding niet, klik dan gewoon op het rode kruisje en laat een ander in zijn waarde. Ga er geen poll over maken om gelijk te krijgen dat je niet de enige bent die het maar niks vindt.

Zo is het echt niet bedoeld. We wilden gewoon weten of we niet de enige waren die zelf niet van drarry houden, en ze was opgelucht dat we niet de enige zijn...
    Ik bedoel:
    Ik vind persoonlijk drarry vreselijk, niet de mensen die daar van houden, die doen gewoon wat ze willen, maar ik vind het wel leuk om te weten dat ik niet de enige ben.

Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

^ Dat had je toch kunnen weten zonder poll? xD Niet iedereen kan van dezelfde dingen houden. xD

[ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 20:39 ]

Take me to wonderland

Het kwam wel zo over. Er is trouwens maar 1 actief Drarrytopic en daar zijn we met zo'n 10 actief in. Ik vond dit redelijk overdreven want je weet uiteindelijk toch zelf ook wel dat niet iedereen op Q van Drarry (of gelijkwatanders) houdt.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Nope :Y)

You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

Darry:9~

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Sorceress schreef:
    (...)

Zo is het echt niet bedoeld. We wilden gewoon weten of we niet de enige waren die zelf niet van drarry houden, en ze was opgelucht dat we niet de enige zijn...
    Ik bedoel:
    Ik vind persoonlijk drarry vreselijk, niet de mensen die daar van houden, die doen gewoon wat ze willen, maar ik vind het wel leuk om te weten dat ik niet de enige ben.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

absolutely not, sorry

"I solemnly swear that i am up to no good."

Sommige Drarry fans hier zijn agressief.

To love is to destroy.

Ik vind het wel schattig. :'D

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Tanner schreef:
    Sommige Drarry fans hier zijn agressief.

Nee, wij vinden gewoon dat je niet zo'n polls tegen ons moet gaan maken. Of is het tegenwoordig al verboden om voor je mening uit te komen?

DrarryVamp schreef:
    (...)
    Nee, wij vinden gewoon dat je niet zo'n polls tegen ons moet gaan maken. Of is het tegenwoordig al verboden om voor je mening uit te komen?

Ik heb het niet alleen over deze poll.

To love is to destroy.

HECK NO.

May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.