• Ik zat vandaag met iemand op msn te praten. Zijn beste vriend had met een meisje die vroeger bij mij op de basisschool zat.
    Dus ik zei dat toen zei hij: 'Jij hebt ook zoveel vrienden.'
    Dus ik zei: 'Nou nee.'
    Hij zei: 'Jawel. Ik vind rond de 590 vind ik niet weinig.'
    Ik: 'Dat zijn hyves vrienden.'
    Hij: 'Dat is waar. Hoeveel vrienden heb je in werkelijk? 50? 100?'

    Sevda zei gisteren ook al dat ik op het eerste gezicht arrogant en populair over kom maar als je mij beter leerde kennen dat dat totaal niet zo is.

    Ik snap het niet, denken mensen nou echt dat ik zo populair ben en zo'n perfect leven heb?

    Wie herkent zich hier ook in?


    Even om alle mis verstanden quizlet uit te helpen:
    Nee ik zeg NIET dat als je populair bent dat je dan een perfect leven heb. Zo bedoel ik het ook niet.
    En NEE, het gaat inderdaad ook NIET om over hoeveel hyves vrienden je hebt, het was een voorbeeld.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 0:18 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh ik herken het zoo erg. Mensen noemen mij verwend, en omdat ik zowat iedereen uit zo een buurt ken en hun mij denkt iedereen dat ik super populair ben maar dat ben ik zoo niet. En op school hoor ik wel soort van bij die populaire kids, maar wat is daar het nut van.
    Naja, ik herken het heel erg goed..

    PUKKELxDING schreef:
    Toen ik jou voor het eerst zag dacht ik 'aww, wat een schattig meisje' :P


    Meeting Rotterdam. 11 December 2010 (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    HeyApple schreef:
    (...)

    Meeting Rotterdam. 11 December 2010 (:
    Jep ^^


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Jep ^^


    Ja ik ken de datum nog :'D. Dat was mijn eerste Q meeting


    "Ignite, my love. Ignite."

    HeyApple schreef:
    (...)

    Ja ik ken de datum nog :'D. Dat was mijn eerste Q meeting
    Awwwwww :3


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Awwwwww :3

    Schattig he?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Uneventful schreef:
    Wat is populair? Veel mensen kennen? Een blond tutje zijn met teveel lipgloss en oogschaduw? Want ik ken veel mensen, en mensen kennen mij. Maar ik ga mezelf niet bepaald 'populair' noemen omdat ik veel vrienden heb op hyves? :'D


    26 - 02 - '16

    Authors schreef:
    Jij hebt blond haar, toch? Mensen reageren vaak slecht op blond haar; barbie, populaire slet, meisje met veel geld. Dat is zo'n stom stereotypje dat maar niet wil verdwijnen. & nee, ik heb dat niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Stray schreef:
    Ik vind eerlijk gezegd niet dat ik populair ben ofzo, maar ik vind wel dat mijn leven goed is. Ik heb niet echt problemen thuis. Ja een autistisch broertje die irritant is maar dat is nou eenmaal zo. Voor mijn gevoel is mijn leven redelijk perfect. Een vriendje ontbreekt nog (;

    Same here (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nou, ben jij dan niet heel sociaal? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Blegh, ik vind Hyves echt niks meer. Het gaat daar naar mijn mening inderdaad alleen maar om hoeveel ´vrienden´ je hebt. Maargoed, dat even terzijde.

    Ik kom denk ik op anderen wel ´perfect´ over. Niet populair, maar wel dat ik alles helemaal goed voor elkaar heb met school, een baantje, geen problemen met gezin/ouders/andere zaken etc. Ik ken namelijk toch heel wat mensen die met allerlei dingen zitten en als ik dan naar mezelf kijk, heb ik het toch nog best wel goed. Alhoewel niet alles perfect is, maar dat zal in andermans ogen wellicht wel zo zijn.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Crystalflame schreef:
    Nou, ben jij dan niet heel sociaal? (:


    Sociaal is iets anders dan vrienden hebben.
    Ik ken best veel mensen door de judo en op school ken ik genoegt mensen maar op school zie ik er maar een als vriend.


    "Ignite, my love. Ignite."