• Rotmug, als ik jou was zou ik me maar goed verstoppen en niet meer verschijnen voor de rest van de avond, of anders...

    Die beesten hebben dus echt geen respect meer (cat) Jeetje.


    Olive

    Knoxville schreef:
    (...)


    -plat-

    Ik heb een hor voor mijn raam zitten , er komt dus niks binnen :'D


    Maar, ik wissel mijn kreten af met: 'VICTORY!', 'Burn, baby burn!' (van dat liedje) en met 'Ik wist het! JIJ WAS HITLER'S REÏNCARNATIE!'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Gisteren liep ik zeker 10 minuten met mijn pantoffel achter zo'n beest aan (cat) kut beesten.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Kingcrawler schreef:
    Dat hebben ze nooit gehad ook niet.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    LOL iedereen hier word helemaal lekgestoken en moeten zich insprayen enzo maar ze steken mij gwn nietxD ik straal teveel haat uit:P

    Kingcrawler schreef:
    Dat hebben ze nooit gehad ook niet.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Abrazo schreef:
    HAHA :Y)



    maar muggen zijn inderdaad rot.

    Amen
    Ik was op kamp en sliep op een kamer zonder hor voor. Na twee nachten had ik 20/30 muggenbeten. Me hates them.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 23:16 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Indeed (6)


    I am an idiot, I move.

    Weirwood schreef:
    Moejeje bloed maar niet zo lekker laten smaken.


    Oh, nee, ze zoemen gewoon (: Ze bijten me nooit ^^


    Olive

    Ik heb een hekel aan die beestjes. Ze blijven maar zoemen en maar steken. Ik heb nu 2 bulten dankzij hen. Thanks a lot (no_chears)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    ik slaap met een vliegenmepper :'')


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Kingcrawler schreef:
    Dat hebben ze nooit gehad ook niet.


    None but ourselves can free our minds.

    Wil je de mug die mij plaagt ook vermoorden? Hij heeft me geprikt in mn knieholte en onder m'n voet, serieus wat zijn dat voor plaatsen o_O


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    HAHA. Ik kan écht niet slapen als ik er een hoor zoemen in het donker. (cat)