• En ik ben het KOTSBEU.
    Elke dag opnieuw als mijn papa thuiskomt van zijn werk begint hij tegen ons te roepen. Net dreigde hij nog om mijn zusje te slaan omdat er één ding niet goed ligt in d'r kamer. Eén fucking ding.
    Elke dag opnieuw hebben mijn ouders ruzie, niet zo maar een normale ruzie maar echt een hevige ruzie en ALTIJD betrekken ze mij erbij. Ik moet altijd kiezen wie er gelijk heeft, mijn papa hoort mij CONSTANT uit over mijn mama, altijd van "als jullie naar daar gaan, gaan er dan nog mensen mee met jullie?" of "staan jullie bij concerten altijd bij dezelfde mensen?" Omdat hij bang is dat mijn mama hem bedriegt --' paranoia much? Al kan ik best begrijpen als mijn mama iemand anders zou zoeken, mijn papa is gewoon een kut vent, hij denkt alleen aan zichzelf en maakt zich altijd boos op ons en zit mijn mama ook vaak uit te schelden.
    En ik kan zo een heel topic maken. Ik ben het echt kotsbeu, je hebt geen idee hoe zat ik het hier ben. Echt joh, wtf, ik wil hier echt al zo lang weg.
    sorry voor de zeik

    ik ken dat gevoel mijn vader is ook een egoistische zak maar mijn ouders zijn nu gelukkig gescheiden...


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Lieve schat, ik kan op het moment niet zo veel voor je betekenen, maar weet wel dat je altijd naar ons toe kunt komen om je hart te luchten.


    Let it come and let it be

    Dat is vervelend. Ik zou je wel willen helpen of tips willen geven, maar om eerlijk te zijn weet ik niets. Want jouw papa lijkt me niet zo'n vader om eventjes rustig mee te gaan praten.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Kan je niet met je vader daarover praten?
    Ik denk dat praten in zo'n geval wel werkt. Stel je pa gerust dat alles oké is en hij niet zo paranoia moet zijn.
    Veel sterkte x


    Let the Night embrace you

    CountMeIn schreef:
    Lieve schat, ik kan op het moment niet zo veel voor je betekenen, maar weet wel dat je altijd naar ons toe kunt komen om je hart te luchten.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hesperide schreef:
    Kan je niet met je vader daarover praten?
    Ik denk dat praten in zo'n geval wel werkt. Stel je pa gerust dat alles oké is en hij niet zo paranoia moet zijn.
    Veel sterkte x

    Heb ik al zoveel gedaan & nu heb ik echt geen zin meer om het weeral eens te proberen, want hij hervalt toch altijd

    Omg dat is echt erg! Ik ken het gevoel niét. Maar als je wilt,ben ik er voor je! Je kan altijd bij mij terrecht!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik wou dat ik je kon helpen, lieve schat, maar met vaders heb ik totaal geen ervaring, al herken ik de situatie wel. Hmm :/

    Ik wou dat ik je kon helpen, maar ik heb dit nooit meegemaakt, mijn vader is altijd heel lief. Veel sterkte.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 18:48 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    ik ben er voor je<3
    ik zit nu ook niet echt in een fijne situatie met mijn ouders
    je kan me altijd een privé berichtje sturen
    echt dat lucht echt op!


    xxx sterkte<33


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Je moet niet als communicatiemiddel tussen je ouders gaan dienen, daar wordt niemand beter van.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the