• Ik mag heel mijn kamer veranderen! Drie muren zullen gebroken wit worden en één muur heel donker goudbruin.

    Ik heb in de kringloopwinkel een mooie oude tafel op de kop kunnen tikken voor 10 euro die ik als bureau ga gebruiken en een oude stoel voor 5 euro die ik als bureaustoel ga gebruiken. Verder krijg ik een tweepersoonsbed en mijn oude bed ga ik als zetel gebruiken. En mijn groene tienerkleerkast is verwisseld door een mooie, antiek-achtige (natuurlijk geen écht antiek) kleerkast.


    Maar enfin, wat ik eigenlijk wil vragen; hebben jullie leuke ideetjes om mijn kamer wat leuker/gezelliger te maken? Het liefst in een vintagedesign-achtige stijl.



    Wat ik al heb:

    * Oude muziekplaten op een muur plakken (die ga ik ook kopen in de kringloopwinkel)
    * Een mooie, oude spiegel
    * Leuke kapstokken waar mijn handtassen aan komen te hangen
    * Drie paspoppen
    * Bruine sfeerlampjes
    * Een prikbord om vanalles en nog wat aan op te hangen
    * Verschillende kussentjes voor op mijn zetel/bed
    * Drie grote horizontaal-langwerpige zwartwitfoto's van oude films die ik boven elkaar ga hangen



    Ohja! Wat ik nog heel graag zou willen hebben, zijn oude radio's (bijvoorbeeld), televisies (bijvoorbeeld) en fototoestellen (maar die oude fototoestellen kan ik in Marokko kopen) om dan boven elkaar op planken te zetten. Maar in de kringloop zijn die radios en televisies erg duur, 70 euro per stuk. Dus ik vroeg me af... Weet iemand hoe je daar goedkoop aangeraakt of is hier iemand dat er zo nog ééntje op zolder heeft staan en die weg wilt? Uiteraard hoeft die niet te werken en mag die kapot en versleten zijn. (Ik wil er ook nog wel wat geld voor geven, maar geen 70 euro).


    If we had not a soul, music would have created it.

    Van die oude koffers? :"D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oeh, vintage stijl (:
    Maar sorry, ik zou het niet weten.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Weirwood schreef:
    Van die oude koffers? :"D


    Ja! :9~ Thankyou!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ehm, oude foto's van je familie op canvas laten drukken? Bijv. van je oma o.i.d.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je kan misschien tapijt leggen? Dat heb ik ook en vind ik heel gezellig. Voor de rest heb ik het meeste van mijn spullen uit de ikea of gekregen van mensen. Wat je ook kan gebruiken zijn muurstickers en je kan misschien ook een boekenplank nemen? Of je kan oude kratten schilderen en die ophangen aan de muur, dan kan je dat ook gebruiken om spulletjes in te zetten. (:


    All was well.

    Nu wil ik echt een foto van je kamer zien als die af is :'D


    -

    Gringotts schreef:
    Je kan misschien tapijt leggen? Dat heb ik ook en vind ik heel gezellig. Voor de rest heb ik het meeste van mijn spullen uit de ikea of gekregen van mensen. Wat je ook kan gebruiken zijn muurstickers en je kan misschien ook een boekenplank nemen? Of je kan oude kratten schilderen en die ophangen aan de muur, dan kan je dat ook gebruiken om spulletjes in te zetten. (:


    Tapijt ga inderdaad ook nemen. En een boekenplank lijkt me een leuk idee! Maar wat bedoel je met oude kratten? ^^


    If we had not a soul, music would have created it.

    Kaarsjes :'D
    Ofeuhmm.. hoeheetdat.. :'@ ik kom niet op de naam!!

    *denkt*

    Ohja!! Voor als versiering op die kast van die nepblaadjes ofzo :'D

    Of een grote bruine beer :'D


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Genius schreef:
    Nu wil ik echt een foto van je kamer zien als die af is :'D


    Ok, die zullen er komen! Maar dat zal wel nog een tijdje duren. ^^


    If we had not a soul, music would have created it.

    Oude glazen cola flesjes :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat ik ook heb is een vanity. Dat is zo'n kaptafeltje met een spiegel aan. Misschien is dat ook wel leuk, in plaats van gewoon een spiegel. :Y)


    All was well.

    Genius schreef:
    Nu wil ik echt een foto van je kamer zien als die af is :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Oude kleerhangers met je jurkjes eraan :')?


    "I shut my eyes in order to see.'

    HappyBoompje schreef:
    Kaarsjes :'D
    Ofeuhmm.. hoeheetdat.. :'@ ik kom niet op de naam!!

    *denkt*

    Ohja!! Voor als versiering op die kast van die nepblaadjes ofzo :'D

    Of een grote bruine beer :'D


    Hmm... Kaarsen vind ik niet zo fijn. En die nepblaadjes gaan sowieso na twee dagen over heel mijn kamer liggen :'D Maar die grote bruine beer vind ik wel cool! Als ik daar zou aangeraken... Want ik probeer alles goedkoop te vinden in tweedehandswinkeltes enzo. Ik heb namelijk een niet al te groot budget en een nieuwe beer kost al gauw veel geld.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    (...)

    Tapijt ga inderdaad ook nemen. En een boekenplank lijkt me een leuk idee! Maar wat bedoel je met oude kratten? ^^

    Gewoon van die kratten waar bananen in vervoert worden enzo, die vind je normaal gezien wel in de supermarkt. Die kan je dan gewoon schilderen in een kleurtje dat je zelf wilt. Misschien kan je die goudbruine verf gebruiken die je hebt als overschot en dan de krat aan één van de witte muren hangen. Dat had ik ook een tijdje in mijn kamer en dan lijkt het net antiek! (krul)


    All was well.