• Ik beet net de hele tijd op een flesje, met handgel erin, (nanana, Marleen (puh)) want zulke dingen doe ik als ik me verveel, maar m'n kaak bleef ineens hangen, terwijl ik op dat flesje beet.. zat 'ie natuurlijk klem o__o M'n kaak op slot, flesje tussen m'n tanden en ik kreeg 'm er niet tussenuit (no_chears) Maar gelukkig na enig wrikken kwam 'ie los.. voor 't zelfde moest ik de hele dag met dat ding rondlopen...

    Omfg, ik schrok me dood :'D

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 16:27 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Nee, je moet denken: "O! Even snel een kliekje maken voor Sevda *Cheese - o, dat kan natuurlijk niet*" (cat)

    Oók goed (joehoe)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weirwood schreef:
    (...)
    Oók goed (joehoe)

    Nou Nynkie, ga eens snel weer op dat flessie knauwen en wacht totdat je kaak op slot gaat. En niet vergeten: Foto maken! (cat)


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Nou Nynkie, ga eens snel weer op dat flessie knauwen en wacht totdat je kaak op slot gaat. En niet vergeten: Foto maken! (cat)

    Maar ik wil ook nog nasi kunnen eten zo D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Is het erg als ik even lach?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Is het erg als ik even lach?

    Alleen toelachen (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weirwood schreef:
    (...)
    Maar ik wil ook nog nasi kunnen eten zo D:

    Lip optrekken en zo naarbinnen duwen, je kunt dan helaas niet kauwen dus je zult het zo door meoten slikken.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Lip optrekken en zo naarbinnen duwen, je kunt dan helaas niet kauwen dus je zult het zo door meoten slikken.

    Zometeen stik ik nog, ja (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weirwood schreef:
    (...)
    Zometeen stik ik nog, ja (no_chears)

    En dat is erg? (cat)
    Hmm-, wacht, dan kun je me geen foto meer sturen. Dat is inderdaad geen goed idee, nee. Dan verhonger je maar!
    (cat)


    Let it come and let it be

    Ieeel dan word het: Enge Nynk (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mijn kaak zit dagelijks op slot, maar dat niet als er wat tussen zit xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.