• Morgen ga ik dus mn klas zien.
    En ik ben daar echt bang voor omdat ik op de bassisschool veel ben gepest en op de middelbare werdt ik vaak buitengeslote enzo.
    En ik ben bang dat mn nieuwe klas dat ook gaat doen en dat niemand me aardig gaat vinden ook omdat ik me alt. kleed enzo..
    Oke dat moest eruit ;)
    xx


    the world is filled with people that we dont understand

    Als je gewoon jezelf bent en openstaat voor nieuwe vriendschappen komt het wel goed, geloof me (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb al die klere-problemen niet -uniform- :'D
    Ik snap die pestkoppen echt niet en ik heb ook een hekel aan zulke mensen --'


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Niet gelijk oordelen over mensen, maar open staan om met ze te praten en alles. Misschien moet ik dat zelf ook maar doen :"D


    -

    Gewoon jezelf blijven (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Pritchard schreef:
    Als je gewoon jezelf bent en openstaat voor nieuwe vriendschappen komt het wel goed, geloof me (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Geloof me, ik had ook zo'n soort iets. Dan niet pesten maar andere persoonlijke dingen en shit. Maar als je inderdaad gewoon open staat voor nieuwe vriendschappen en jezelf blijft is er altijd wel iemand die jou aanspreekt. Ik ga nu naar een nieuwe klas met vier vriendinnen, maar één is van mijn oude school. En op de basisschool ging ik nog niet eens echt met haar om. :]