• Hij is zoveel veranderd. Wel op een goeie manier.

    Zijn muziek is zoveel beter dan het eerste flimpje zo 5 jaar terug.


    Kennen juilie nog meer artiesten die zo veranderd zijn?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Gosh. Jij verandert toch ook -______________- Je doet net alsof artiesten aliens zijn.


    To infinity and beyond •

    aberforth schreef:
    jesse McCartney toch ook ? vroeger was het zo'n lief blond gastje, zijn liedjes vond ik vroeger ook veel beter. (:


    You can't not look cool with a crossbow.

    je kunt moeilijk van iemand verwachten dat ze niet veranderen. Als ze niet zouden veranderen , dát zou pas raar zijn.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    NYC schreef:
    Artiesten worden ook ouder (:

    Tell them girlfriend :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Iedereen verandert toch? Je maakt dingen mee, leert bij en probeert jezelf meer en meer te ontplooien. Da's niet anders bij artiesten.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Shakira.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Iedereen verandert,jij doet nu toch ook dingen die je vroeger nooit zou doen?
    Je wordt ouder dat geldt ook voor artiesten je kunt van hun niet verwachten dat ze altijd het zelfde blijven ze ze veranderen ook soms in een slecht soms goed GET OVER IT.
    Je doet net als of artiesten van een andere planeet komen,hun zijn net als ons allen zijn hun wereld-beroemd


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    NYC zei op 24 aug 2011 - 23:21:

    Artiesten worden ook ouder (:

    Van sommige zou je wensen dat ze altijd jong bleven en altijd liedes bleven zingen


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Lady Gaga is echt heeeel skinny. Kijk naar haar wangen. In die deuken passen gewoon kussens. :'D

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 1:21 ]

    0NEDIRECTI0N schreef:
    Iedereen verandert,jij doet nu toch ook dingen die je vroeger nooit zou doen?
    Je wordt ouder dat geldt ook voor artiesten je kunt van hun niet verwachten dat ze altijd het zelfde blijven ze ze veranderen ook soms in een slecht soms goed GET OVER IT.
    Je doet net als of artiesten van een andere planeet komen,hun zijn net als ons allen zijn hun wereld-beroemd


    Dit bedoelt ze hier denk ik niet mee. Ze wil gewoon enige opvallende verschillen laten zien, that's all.

    Tuesday schreef:
    Justin Bieber. Ik vond hem vroeger leuker :3 Toen was hij nog dat schattige jongetje, daar is nu nog weinig van over. (no_chears)

    hij is toch ook gewoon opgegroeid, & dat is met de meeste artiesten - zoals selena gomez - ook gewoon gebeurd. iedereen verandert toch ? & ze passen zich ook gewoon aan, aan wat er op dat moment in is, zoals stijl haar of zo - dat is wel een dom voorbeeld xd - of ze gaan mee met de tijd, zoals the black eyed peas.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 1:23 ]


    Save me from myself.

    JB.


    Believe.

    Frank Turner, die was eerst zanger van een hardcore band, en nu zingt ie folk. Maar ik vind het veeeeeel beter (nerd)


    As travars

    Hat schreef:
    (...)

    Dit bedoelt ze hier denk ik niet mee. Ze wil gewoon enige opvallende verschillen laten zien, that's all.


    Amen.