• halloo mensjess
    jaa die titel beetje overdreven maar whatever;P
    ik heb dus maandag boeken gehaald en vandaag introductiedag
    en morgen begint het echte leven dus weer-____-
    maargoed
    hahah ik zit dus in een hele rustige klas en de jongens zijn best wel heel erg nerderig dus dat word geen liefde 8-)
    ghehe maargoed, daar gaa je ook niet voor naar school (dat zegt mijn leraar coördinator)
    wat een onnozel topic...
    duss om het topic een beetje nuttig te houden voor wie begint het zware leven ook morgen?
    en hebben jullie ook een rustige en gezellige klas (met nerdjongens;P)

    whhaa ik word zo jaloers als je nog vakantie hebt maak mij niet jaloers!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 15:08 ]


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Er zitten nog wel leuke jongens in mijn klas, jammer genoeg dat ik een grijs muisje ben dat niet opvalt. Ook jammer dat ik niet meer bij een van mijn vriendinnen in zit, die zijn allemaal te slim of dom. Dus ja, word nog maar even bevriend raken met het meisje dat elke les verplicht naast me moet zitten


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    FreeHouseElf schreef:
    Er zitten nog wel leuke jongens in mijn klas, jammer genoeg dat ik een grijs muisje ben dat niet opvalt. Ook jammer dat ik niet meer bij een van mijn vriendinnen in zit, die zijn allemaal te slim of dom. Dus ja, word nog maar even bevriend raken met het meisje dat elke les verplicht naast me moet zitten


    Aaah dat is kut D: Kut dat je niet zo opvalt, zoals je zegt, en kut dat je niet bij je vriendinnen zit. En dat meisje waar je naast moet zitten, is die wel aardig dan, of mag je haar eigenlijk niet? Want je kunt ook proberen met andere in je klas vrienden te worden, dat hoeft niet perse degene zijn waar je naast zit -hoewel het natuurlijk wel fijn is als je een béetje kan opschieten met iemand waar je altijd naast moet zitten ;p-


    Inspiration can hit you any time

    Grover schreef:
    Ik heb tot 1 augustus vakantie :Y)

    september bedoel je zeker ?
    & ik ook trouwens. (:


    Save me from myself.

    Elite schreef:
    Ik heb tot 1 september vakantie, haha ;D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Stonem schreef:
    Ik heb nog 2 weken vakantie :'D


    ik nog 1,5...ongeveer...
    5 september pas:Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik begin pas 1 september. (a)


    None but ourselves can free our minds.

    Er zitten maar 2 jongens in mijn klas en die zijn kneusjes (nerd)
    Maar op zich is het wel een leuke klas, ookal heb ik ze maar 2 uur bij elkaar gezien deze week xD


    Ivar Oosterloo.

    Elite schreef:
    Ik heb tot 1 september vakantie, haha ;D

    Dinsdag begint het weer van vooraf aan.(krul)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik moet volgende week weer, bleh :( Heb er ook echt geen zin in! Geef nog maar een paar vakantie!! :P

    Dray schreef:
    Ik moet maandag pas weer naar school.


    They fell in love, didn't they?

    Maandag moet ik weer...


    26 - 02 - '16

    dinsdag weer school...


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen