• Hoi, vandaag had ik dus een introductiedag en kreeg je je rooster. Dus we waren bij Scheveningen, bij het strand, het regende echt heel erg hard. We zouden sportactiviteiten gaan doen, maar dat ging dus niet door. Alleen ons rooster ophalen en dan mochten we naar huis. Dus toen kwam ik al mijn oude klasgenoten van vorig jaar weer tegen en nieuwe mensen. Blijkt dat ik echt in een hele leuke klas zit, en dat mijn vriendin van de kleuterschool - die vorig jaar op een andere middelbare school zat - overgestapt is naar mijn school en in mijn klas komt te zitten. Ik was echt zo blij omdat ik haar heel erg gemist had. Vorig jaar was echt een kutjaar voor me, ik werd heel erg veel gepest en het was écht niet leuk daar, elke dag ging ik met tegenzin naar school omdat ik wist dat ik gepest zou worden, elke dag weer. Maar nu weet ik dat dat echt anders gaat worden, ik heb nieuwe vriendinnen en mijn oude beste vriendin die in mijn klas komt te zitten. Ik ben echt blij nu, ook omdat dat ik ben verwijderd van alle pestkoppen en dat ik gewoon een gezellige, leuke klas heb. Dusja, morgen eerste lesdag, ik ben wel benieuwd en sta te popelen mijn vriendin weer te zien! Sorry voor dit enorme levenloze verhaal van me, maar het moest er gewoon even uit, haha.

    Om het topic 'nuttig' te houden, wie heeft er ook zo'n nieuwe leuke klas?


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Avil schreef:
    Nee. Ik haat mijn klas nu al, en heb pas vijf uur les gehad.


    Ai, misschien word het later wat beter. Het moet altijd wel wennen.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik heb precies dezelfde klas, leraren, mentor en vakken als vorig jaar, dus dat gaat echt een heel leuk jaar worden -not-.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Genius schreef:
    Geen idee, 9 september kom ik dat te weten (bloos)

    Ik 1 september (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Mijn klas , is weer lekker zichzelf en gek.


    Firm believer of all that is magic

    Poreotix schreef:
    (...)

    En dat past in één lokaal? O.o

    Haha, in één auditorium ja :p Maar sowieso gaat niet iedereen naar de les hoor (: En als we in kleinere groepjes verdeeld zijn, dan zitten we met zo'n 50 in een gewoon klaslokaal ja

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 15:58 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik weet het nog niet, maar ik zit toch iedere les bij andere mensen, dus zoveel maakt het toch niet uit...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Al sla je me dood , ik heb werkelijk geen flauw idee, ik weet niet eens in welke klas ik zit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Geen idee, maar boeit me ook niet zo veel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ooh, dat is echt leuk voor je! :)

    En mijn klas is hetzelfde, alleen zijn er wat mensen gestopt met de opleiding (+ ik heb 1 dag in de week vrij en vaak maar een of twee lessen per dag :})


    As travars

    Tranquillity schreef:
    Euhm, ik zit met rond de 600 leerlingen in één les, dus euhm, het maakt niet echt uit :'D

    600 ? ;3
    & ik moet op 1 september weer gaan, maar ik hoop dat het beter wordt. :3


    Save me from myself.

    Poreotix schreef:
    (...)

    Haha, ja, zo te zien. :3
    Wow, jongens in de minderheid. Is het juist niet leuker met zoveel meisjes of zijn ze allemaal gewoon nerds en losers, haha. Dat is altijd vervelend, dat je beste vriendinnen in een andere klas zitten. ): Maarja, ik hoop ook dat je slaagt, haha.

    Nou ja... meisjes zijn altijd van die zeikwijven, met allemaal bitch fights. XD Met jongens heb je dat tenminste niet.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik hoor het volgende week maandag pas.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik hoop dat ik dezelfde klas krijg als vorig jaar, want die was echt leuk!! Alleen twee jongens zijn achtergebleven, maar van de rest weet ik niet zeker of ze bij mij in de klas komen. Ik hoop het echt heel erg, want vorig jaar was vet gezellig.