• Hoi, vandaag had ik dus een introductiedag en kreeg je je rooster. Dus we waren bij Scheveningen, bij het strand, het regende echt heel erg hard. We zouden sportactiviteiten gaan doen, maar dat ging dus niet door. Alleen ons rooster ophalen en dan mochten we naar huis. Dus toen kwam ik al mijn oude klasgenoten van vorig jaar weer tegen en nieuwe mensen. Blijkt dat ik echt in een hele leuke klas zit, en dat mijn vriendin van de kleuterschool - die vorig jaar op een andere middelbare school zat - overgestapt is naar mijn school en in mijn klas komt te zitten. Ik was echt zo blij omdat ik haar heel erg gemist had. Vorig jaar was echt een kutjaar voor me, ik werd heel erg veel gepest en het was écht niet leuk daar, elke dag ging ik met tegenzin naar school omdat ik wist dat ik gepest zou worden, elke dag weer. Maar nu weet ik dat dat echt anders gaat worden, ik heb nieuwe vriendinnen en mijn oude beste vriendin die in mijn klas komt te zitten. Ik ben echt blij nu, ook omdat dat ik ben verwijderd van alle pestkoppen en dat ik gewoon een gezellige, leuke klas heb. Dusja, morgen eerste lesdag, ik ben wel benieuwd en sta te popelen mijn vriendin weer te zien! Sorry voor dit enorme levenloze verhaal van me, maar het moest er gewoon even uit, haha.

    Om het topic 'nuttig' te houden, wie heeft er ook zo'n nieuwe leuke klas?


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Geen idee, 9 september kom ik dat te weten (bloos)


    -

    Ah, gelukkig maar! En je zult zien, naarmate je ouder wordt en zo, maak je ook vrienden in de andere niveaus en andere hogere klassen. (:

    Ik vind mijn klas juist kut dit jaar. Vorig jaar had ik echt de leukste klas van mijn jaar, maar dit jaar heb ik 25 meisjes en 4 jongens. Ik ga dood. Allemaal nerds en losers. Gelukkkig heb ik wel een aantal vriendinnen, maar mijn beste zitten samen in een andere klas. Wel heb ik godzijdank clustervakken met hun. Ach ja, laatste jaartje. Hopelijk slaag ik dit jaar. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wees blij, ik vind mijn nieuwe klas totaal niks. Er zijn 4 meisjes die zijn blijven zitten en denken dat ze heel wat zijn en de rest heb ik totaal geen band mee. Ben wel blij dat mijn beste vriendin bij me zit en dat ik hele chille docenten heb.


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Euhm, ik zit met rond de 600 leerlingen in één les, dus euhm, het maakt niet echt uit :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Lieve Charona,
    Ze zeggen niet voor niets: na regen komt zonneschijn. (:
    You deserve it, girl (K)
    Ehmm... Mijn klas... De meiden zijn in de meerderheid. Maar eigenlijk is dit enkel een stamklas en zal ik dus met verschillende vakken bij anderen in de klas zitten...
    Tot nu toe vind ik mijn klas wel aardig, maar ik ken de jongens natuurlijk nog niet zo...
    Love you,
    Kim


    Ik heb een brief geschreven (A)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    TEDDYPICKER schreef:
    Ah, gelukkig maar! En je zult zien, naarmate je ouder wordt en zo, maak je ook vrienden in de andere niveaus en andere hogere klassen. (:

    Ik vind mijn klas juist kut dit jaar. Vorig jaar had ik echt de leukste klas van mijn jaar, maar dit jaar heb ik 25 meisjes en 4 jongens. Ik ga dood. Allemaal nerds en losers. Gelukkkig heb ik wel een aantal vriendinnen, maar mijn beste zitten samen in een andere klas. Wel heb ik godzijdank clustervakken met hun. Ach ja, laatste jaartje. Hopelijk slaag ik dit jaar. (:


    Haha, ja, zo te zien. :3
    Wow, jongens in de minderheid. Is het juist niet leuker met zoveel meisjes of zijn ze allemaal gewoon nerds en losers, haha. Dat is altijd vervelend, dat je beste vriendinnen in een andere klas zitten. ): Maarja, ik hoop ook dat je slaagt, haha.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    SecretRose schreef:
    (...)

    Ik heb een brief geschreven (A)


    Ah, you're the best. (: & I love you too.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Tranquillity schreef:
    Euhm, ik zit met rond de 600 leerlingen in één les, dus euhm, het maakt niet echt uit :'D


    En dat past in één lokaal? O.o


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Wat leuk voor je! En ook leuk om eindelijk eens een topic te zien van iemand die wel blij is met haar klas! Ik wens je een heel fijn schooljaar toe (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Weet ik nog niet, krijg ik 7 September te weten :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Taize schreef:
    Wat leuk voor je! En ook leuk om eindelijk eens een topic te zien van iemand die wel blij is met haar klas! Ik wens je een heel fijn schooljaar toe (:


    Dankjewel. (:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Nee. Ik haat mijn klas nu al, en heb pas vijf uur les gehad.


    Food.

    echt zo leuk voor je! ik word blij van deze topic :'D
    ik weet niet of ik een leuke klas heb, kom ik 5 sept. pas te weten,
    maar ik weet zeker dat het een leuk jaar gaat worden ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb gisteren mijn klas te horen gekregen, waarvan er ongeveer 15 oude klasgenoten zijn uit de vorige 3 jaar en een aantal van mijn vriendinnen zitten erin. (: Ben er best blij mee, alleen ga ik mijn oude klas van dit jaar echt missen - dat weet ik nu al.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Poreotix schreef:
    (...)

    Ah, you're the best. (: & I love you too.

    Yeah, I'm the best
    We love each other, how perfect (A)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful