Dit is de vraag die je vaak hoort. Gelukkig kan ik het nu nog combineren maar als ik zou moeten kiezen dan zou het waarschijnlijk vriendschap worden. Wat kiezen jullie?
Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!
Glimpse schreef: Voor mij is dit een onmogelijke keuze, omdat deze twee dingen wat mij betreft heel erg verbonden zijn met elkaar, terwijl ze tegelijkertijd ook heel afzonderlijk zijn. Hoewel het erg verschillende dingen zijn, zou ik ze nooit apart van elkaar kunnen ervaren en ik kan dan ook geen keuze maken.
Glimpse schreef: Voor mij is dit een onmogelijke keuze, omdat deze twee dingen wat mij betreft heel erg verbonden zijn met elkaar, terwijl ze tegelijkertijd ook heel afzonderlijk zijn. Hoewel het erg verschillende dingen zijn, zou ik ze nooit apart van elkaar kunnen ervaren en ik kan dan ook geen keuze maken.
Licht er aan wie me dwingt te kiezen. Als mijn liefde me dwingt kies ik vrienden, als mijn vrienden me dwingen kies ik liefde.
En het licht er natuurlijk ook aan wat voor relatie je met beide heb.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
Maar ik zal kiezen voor Liefde, vooral omdat het iets wat niet na te bootsen valt. Vriendschap is belangrijk, zeker. Maar vriendschap is anders dan ware liefde. Ik geef liever mijn hele hart weg dan een hart te delen.