• Hooi lieve q-mensjes,

    Aangezien ik naar het voortgezet onderwijs ga, mag ik eindelijk een mobiel *-*
    Ik moet de telefoon kopen en dan betaald mijn moeder het abonnement.
    Ik heb al uren lopen rondneuzen naar tweedehands blackberry's op het internet maar kan er helemaal nergens een goedkoop vinden.
    Dus...
    weet een van jullie misschien waar ik er een tweedehands maar nog in goedestaad kan kopen?
    Een kennis die er misschien nog eentje heeft liggen?
    Of heb je er zelf een die ik kan kopen?

    alvast bedankt
    xx


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Waarom persé een Blackberry? Kan je dan niet beter gewoon de Samsung Chat halen, die is goedkoper en heeft hetzelfde model. Ik zou met mobiels sowieso nooit voor tweedehands gaan..


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cinna schreef:
    Waarom persé een Blackberry? Kan je dan niet beter gewoon de Samsung Chat halen, die is goedkoper en heeft hetzelfde model. Ik zou met mobiels sowieso nooit voor tweedehands gaan..


    Omdat iedereen inmiddels zo'n beetje een Bb heeft. Dan kun je dus met de meeste mensen uit je klas pingen. & Tja... ik wil ook geen 160,- aan een mobiel kwijt S: dat vind ik een beetje zonde.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    0adorable0 schreef:
    (...)

    Omdat iedereen inmiddels zo'n beetje een Bb heeft. Dan kun je dus met de meeste mensen uit je klas pingen. & Tja... ik wil ook geen 160,- aan een mobiel kwijt S: dat vind ik een beetje zonde.

    Ik dacht dat ze Ping wilden gaan stoppen? Of was dat maar gewoon een gerucht?


    Alis volat propriis.

    Ga nooit voor een tweedehandse, je weet nooit hoe lang hij het vol houdt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Trivium schreef:
    (...)
    Ik dacht dat ze Ping wilden gaan stoppen? Of was dat maar gewoon een gerucht?


    Dat maakt bb het populairste, dus I don't think so.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Trivium schreef:
    (...)
    Ik dacht dat ze Ping wilden gaan stoppen? Of was dat maar gewoon een gerucht?


    Nee, Als je voor 1 september geen abonnement aflsuit zit je vast aan een hele hoge kosten voor internet op je mobiel... dus ook ping enz. ;D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Uneventful schreef:
    Ga nooit voor een tweedehandse, je weet nooit hoe lang hij het vol houdt.


    tja... ;$
    maar ik wil ook niet dat al mijn geld in een keer op is >.<


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Aan BB heb je niks meer, want ze willen voortaan dat je 50 euro gaat betalen voor internet, en zonder internet ken je niet pingen. Dus koop gewoon een simpele.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Kies geen BB ook al is het voor ping. Mensen die een BB hebben, die hebben vaak ook WhatsApp en dat is hetzelfde. BB's zijn zwaar kut :'D *ervaring*


    -

    @ 0adorable0
    Ah oke ;D

    @ Eventful
    Jaa maar omdat het gratis was ofzoiets, bijna niks kan tegenwoordig nog gratis. Nja, ik hoorde het ook maar op school ;p


    Alis volat propriis.

    0adorable0 schreef:
    (...)

    Omdat iedereen inmiddels zo'n beetje een Bb heeft. Dan kun je dus met de meeste mensen uit je klas pingen. & Tja... ik wil ook geen 160,- aan een mobiel kwijt S: dat vind ik een beetje zonde.

    Die eerste reden, omdat iedereen die heeft. Dat laat maar weer eens zien, hoe onorigineel de mensen kunnen zijn.
    En mijn moeder heeft een Samsung nogwat, die lijkt niet eens op een BlackBerry, maar ze kan wel pingen. Dat valt zon te downloaden. En die vriend van d'r heeft een Galaxy en die kan ook pingen.


    Let it come and let it be

    Ja, klopt maar niet ping zoals op de blackberrys
    dat is ping chat.

    Maar het idee over een blackberry valt niet uit mijn hoofd te praten ^-^
    ik vroeg me alleen af of iemand er een verkocht.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Slechte keus maargoed :'D Het is dat ik een abo heb anders mocht je mijn BB wel overkopen haha.


    -

    Genius schreef:
    Slechte keus maargoed :'D Het is dat ik een abo heb anders mocht je mijn BB wel overkopen haha.


    ghehe ^-^
    Nja toch bedankt!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ugh, Blackberry's hebben een kut batterij en slecht bereik. Neem een Samsung Galaxy ofzo, is veel beter en je kan whatsapp erop instaleren, kan je ook gewoon mee pingen (een soort van)


    SLOAN.