• Ik kijk al een tijdje mee op Quizlet maar nu heb ik een account gemaakt, en wel omdat ik een story ga schrijven. 

    Het is een fan fictie van 'De Hongerspelen', geschreven door Suzanne Collins.

    In mijn verhaal heeft Katniss Everdeen nooit bestaan. Het gaat over de veertienjarige Suzie, die samen met haar moeder in District 8 woont en werkt. 
    In District 8 staat Suzie bekend als 'de Districtsgek'. Deze bijnaam heeft ze te danken aan het feit dat ze een stem in haar hoofd heeft, die ze Minos noemt. 
    Als Suzie de arena in wordt gegooid is het slechts een kwestie van wachten op haar einde… of niet. 

    Wat ik dus zoek zijn de andere tributen! Als jullie er een paar voor me willen bedenken: heel graag! En als iemand een ideetje heeft voor de titel van het verhaal zou ik dat graag horen!

    Hier de Districten en hun functies: 

    District 1- Luxe voorwerpen voor het Capitool
    District 2- Wapens en het opleiden van Vredebewakers. 
    District 3- Elektronica en vuurwapens
    District 4- Vis en ander zeevoedsel
    District 5- DNA Manipulaties en mutaties
    District 6- Medisch onderzoek en morfling.
    District 7- Hout
    District 8- Textiel
    District 9- Productie van voedsel
    District 10- Vee
    District 11- Landbouw
    District 12- Steenkool

    Bezette rollen:
    District 1 - meisje
    District 3 - meisje
    District 4 - jongen
    District 6 - meisje
    District 8 - meisje
    District 11 - meisje + jongen
    District 12 - meisje


    Alsjeblieft dit lijstje in vullen:
    Naam (graag een beetje origineel!)
    Bijnaam:
    Achternaam (hier ook weer: een beetje origineel aub!)
    Geslacht:
    Leeftijd:
    District:
    Karakter: (graag uitgebreid, inclusief sterkte- en zwaktepunten)
    Uiterlijk: (het liefst met foto; onbekende personen)
    Talenten:
    Familie: 

    Alvast heel erg bedankt! 

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 18:55 ]

    Naam: Charles Ethan
    Bijnaam: Iedereen noemt hem Charlie
    Achternaam Strycks
    Geslacht: man
    Leeftijd: 17
    District: 8
    Karakter: Charlie is een vrij stille verschijning. Door zijn mysterieuze gedrag valt hij bij veel meisjes in de smaak, dit en zijn goede uiterlijk natuurlijk. Charlie is niet verlegen maar vind het gewoon niet nodig om op te vallen. Hij kan het met de meeste mensen wel goed vinden en heeft een zwak voor jonge kinderen, hij gaat er in de arena dan ook alles aan doen om het jongste en liefste deelnemertje te laten winnen.
    Uiterlijk:


    Talenten:
    Boog schieten.
    overleven in het algemeen.
    klimmen

    Familie:
    Charlie zijn oudere broer heeft ook mee gedaan aan de spelen maar heeft het helaas niet overleefd. Hij hete travis en werd door zijn bondgenood op een donkere avond vermoord.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 22:49 ]

    oeh, bedankt! dat was net de rol die ik nodig had om verder te kunnen schrijven ^.^

    Ik ben heel benieuwd naar je verhaal (:

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 11:45 ]

    zijn er nog mensen die een paar rollen in willen vullen?

    MZB schreef:
    zijn er nog mensen die een paar rollen in willen vullen?


    ik wil er nog wel een voor je invullen zeg maar welk district je wilt?

    Zo veel Hongerspelen tegenwoordig. (: Ik kan nu niet invullen, want ik moet gaan eten, maar wil je waarschuwen als het verhaal begint?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    SofieSaade schreef:
    (...)

    ik wil er nog wel een voor je invullen zeg maar welk district je wilt?


    ik heb nog niets van District 2,, 5, 7, 9, en 10 dus kies maar!


    Naam: Jasmine Haley
    Achternaam: Averell
    Geslacht: vrouw
    Leeftijd: 15
    District: 4
    Karakter: Ze kan heel erg koppig zijn en mededogenloos. Soms is ze ook wel aardig en ze praat graag. Als ze geconcentreerd is, kan ze veel bereiken. Ze voelt zich graag geliefd en is erg zeker over zichzelf
    Talenten: Ze is erg snel en sterk. Verder is ze heel erg lenig, ze kan goed ontwijken.
    Familie: Ze heeft alleen nog maar een moeder en een zusje. Haar oudere broer is omgekomen bij een voorgaande Hongerspelen. Haar vader is weggegaan toen haar jongste zusje net geboren was.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 15:09 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    MZB schreef:
    (...)

    ik heb nog niets van District 2,, 5, 7, 9, en 10 dus kies maar!


    ik vul er vandaag een in (:

    Kan ik er nog een maken voor district 10?


    If it annoys you, kill it

    natuurlijk!

    Naam: Moos (afgeleid van Moosem)
    Bijnaam: Moos
    Achternaam: Axel
    Geslacht: man
    Leeftijd: 12
    District: 7
    Karakter: Moos is het soort jongen waar iedereen een zwak voor heeft.of het nou door zijn goede gevoel voor humor komt of door zijn grote bruine ogen die voor oud als jong onweestaanbaar zijn. Moos is nieuwsgierig en een positieve denker. Hij ziet in ieder persoon wel iets goeds, zelfs al het er niet is. Hij vergeeft soms te snel wat voor hem in het nadeel kan werken. Ook geloofd hij heilig in de goedheid van de mens en weet hij zeker dat niemand hem met opzet pijn zou doen. Moos kan druk zijn maar heeft ook zo zijn stillere momenten, wat wilt zeggen dat hij dan gewoon te moe is en niets meer wilt. Door zijn werk heeft hij een vrij goede conditie maar hij heeft nooit echt voor de hongerspelen getraint. Door zijn goede persoonlijkheid staat hij ook vel tegen de hongerspelen.
    Uiterlijk:


    Talenten:
    Knopen leggen & planten herkennen.
    Familie: Moos komt uit een normaal gezin waarin iedereen werkt. Zijn oudere zus Ella, geeft zich elk jaar op voor bonnen. Moos zelf mag van zijn ouders en zus geen bonnen halen, hijzelf zou dat graag willen omdat hij zich schuldig voelt tegen over zijn zus.


    Heb je er iets aan?

    Naam: Levona
    Bijnaam: Lona ( meestal noemt haar zusje haar zo )
    Achternaam: Wart
    Geslacht: Meisje
    Leeftijd: 14
    District: 10
    Karakter: Levona is het soort meisje dat het liefste alleen is. Ze voelt zich helemaal thuis in de weilanden waar het vee van haar vader rondscharreld. Die is namelijk boer en heeft de verantwoordelijkheid over 7 hectare vol vee. Als Levona haar verplichtingen thuis heeft afgerond ( haar moeder is overleden toen ze 6 was aan de honger, net nadat haar zusje was geboren. Daardoor moet ze thuis voor haar jongere broertjes en zusjes zorgen omdat haar vader altijd op het land is. Denk aan koken - als er eten is - en aan wassen. ) gaat ze naar de rand van het bos waar de laatste dieren van haar vader staan, namelijk de geiten en schapen. Daar klimt ze in een boom en kan daar soms uren zitten.
    Ze heeft een heel scherp karakter en merkt vaak dingen op die anderen niet zien. Daarin tegen kan ze soms boos uitvallen hoewel ze bijna nooit chagarijnig is.
    Uiterlijk:


    Talenten: Levona weet verbasendwekend veel over de natuur. Ze kan met een stukje hout een fluit maken waarmee ze dieren op afstand kan houden, én kan lokken. Ook kan ze geweldig goed overweg met een dolk.
    Familie: Levona's moeder is gestorven aan hongersnood toen ze 6 was. Toen al moest ze voor haar kleinere broertjes en zusje zorgen. Haar twee kleine broertjes zijn een tweeling en zijn 5 jaar oud ( Hin en Salle ). Haar zusje ( Djina - spreek uit als djinaa, zonder IE - bijgedaamt Jin )is 8 en past zo nu en dan wel eens op haar broertjes, als ze ziet dat Levona het zwaar heeft. Levona en Djina kunnen goed met elkaar opschieten.


    If it annoys you, kill it

    Naam (graag een beetje origineel!) Esme
    Bijnaam: Es
    Achternaam (hier ook weer: een beetje origineel aub!) Verone
    Geslacht: Meisje
    Leeftijd: 11
    District: 7
    Karakter: Esme is een vrolijk, lief meisje. Ze is totaal niet verlegen en weet altijd wat te zeggen. Haar zwakke kant is dat ze een enorme liefde voor dieren heeft, ze kan ze dus niet vermoorden en wordt er ook helemaal door afgeleid. Haar sterke kant is dat ze behoorlijk klein en lenig is, waardoor ze makkelijk en bomen klimt en snel kan rennen. Ze straalt een ongelooflijke charme uit, die maar weinig mensen weten te weerstaan. Maar onder dat schattige uiterlijk schuilt een klein vechtertje die weet wat ze wil.
    Uiterlijk:


    Door Esme's blonde haar en blauwe ogen kan niemand haar weerstaan.
    Talenten: Ze is klein, schattig, lenig en kan hard rennen en in bomen klimmen. Als ze iets in haar hoofd heeft, dan gaat ze dat ook doen ook.
    Familie: Ze is enigskind en heeft een vader en haar moeder. Haar oma woont ook bij haar in huis.


    'You love me. Real or not real?' I tell him, 'Real.'

    Naam: Ariana
    Bijnaam: Ari
    Achternaam: Rodriquez
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 17
    District: 5
    Karakter: Het is een lief en slim meisje, haar uiterlijk kunnen weinig mensen weerstaan. Haar haarkleur is wel een nadeel, ze valt heel goed op. Zoals ik al zei is het een slim meisje, ze leest veel en weet hoe goed hoe je met computers en andere technologische dingen om moet gaan.
    Vroeger was ze ook het slimste meisje uit de klas. Ook is ze heel goed in tekenen, DNA herkennen.
    Uiterlijk:


    Talenten: Staat boven bij karakter^^
    Familie: Ze is enigskind, haar ouders zijn overleden maar niemand weet hoe en ze woont nu bij dr tante


    Nobody ever gave a fuck before, all they did was doubt me.