• Als jongens tattoo's nemen, dezelfde als Justin, en dan een foto maken van hun 'sixpack', en dan bijvoorbeeld hun hand in hun boxer doen. Dat frustreert me echt heel erg.

    ok dit is niet echt belangrijk, maar ik moest het kwijt xoxo.


    Shit happens.

    Dat zou echt heel erg failend zijn.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik weet wat ze bedoeld, ik ben die foto al vaak tegen gekomen, maar als je hem op het moment zelf nodig hebt vind je hem niet terug :/


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Tortuga schreef:
    Ik ken geen enkele jongen die dat doet. Alle jongens in mijn omgeving vinden die hele Justin Bieber maar een achterlijke rotjong. Just like me. :Y)


    "Stay beautiful. Keep it ugly."


    quidquid excusatio prandium pro

    -out-

    ^^


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Obliviatum schreef:
    weet je wat pas echt dom is??
    topics zoals deze -___-
    serieus overal waar ik kijk is justin bieber
    tis een plaag


    Sorry dat ik een bericht over Justin Bieber plaats op een Justin Bieber forum.


    Shit happens.

    Ik snap wat je bedoeld, het is gewoon kinderachtig dat ze zoiets doen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Hephaistos schreef:
    (...)

    Sorry dat ik een bericht over Justin Bieber plaats op een Justin Bieber forum.

    Dit is geen Justin Bieber-forum. Dit is een verhalensite, die toevallig een forum heeft dat op zijn beurt een subforum voor Biebermans heeft.


    Frankly my dear, I don't give a damn.



    Hier heeft hij niet zijn hand in zijn broek, maar ik heb ook een paar gezien waar ze dat wel hebben.


    Shit happens.

    Prongs schreef:
    (...)
    Dit is geen Justin Bieber-forum. Dit is een verhalensite, die toevallig een forum heeft dat op zijn beurt een subforum voor Biebermans heeft.


    Een subforum, is nog steeds een forum. Ik heb niet gezegt dat heel quizlet een Justin Bieber forum is.


    Shit happens.

    haha ze zijn jaloers dat zoveel meisjes Justin leuk vinden dus gaan ze hem nadoen,


    Believe.

    BieberShines schreef:
    haha ze zijn jaloers dat zoveel meisjes Justin leuk vinden dus gaan ze hem nadoen,


    Medelijden met hun. Wie wil nou met die gestoorde meisjes? Dan moet je wel erg wanhopig zijn D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ninetales schreef:
    Hoe gay is een jongen wel niet om de tijd te nemen om een tattoo net als Bieber te laten zetten en het vervolgens te fotograferen. Hij heeft een soort kanarie op zijn lijf, niet bepaald iets om trots op te zijn...


    whahahaha echt droog =DDDDDD


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ben niet helemaal mee denk ik. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'